شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سود#این#خودروها#امروز#بخرید#نیم#میلیارد#تومان#سود#کنید

این خودروها را امروز بخرید و نیم میلیارد تومان سود کنید

این خودروها را امروز بخرید و نیم میلیارد تومان سود کنید

شرکت بهمن موتور در جدیدترین طرح فروش خود، بخشنامه طرح جایگزینی خودروهای فرسوده را منتشر کرد.

این طرح، از ساعت 10 صبح امروز  6 شهریور 1402 آغاز شده و تا پایان دوشنبه هفته بعد، 13 شهریور ماه ادامه خواهد داشت. متقاضیان طرح فروش گروه بهمن می‌توانند در تاریخ مذکور با مراجعه به وب‌سایت فروش این شرکت، به نشانی اقدام به واریز وجه و خرید خودرو کنند.

اختلاف قیمت کارخانه و بازار محصولات بهمن چقدر است؟

اختلاف قیمت کارخانه و بازار طرح فروش خودروهای فرسوده بهمن موتور، باتوجه به قیمت‌های بازار پنجم شهریور ماه محاسبه شده و ممکن است در روزهای آتی، تغییر داشته باشد.

فیدلیتی پرایم تیپ 1 یا همان نسخه پنج نفره، با نرخ یک میلیارد و 490 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود و اختلاف آن با نرخ فروش کارخانه، حدود 367 میلیون تومان است.

فیدلیتی پرایم تیپ 2 یا نسخه 7 نفره، به قیمت یک میلیارد و 520 میلیون تومان معامله می‌شود که اختلاف آن با نرخ فروش کارخانه، حدود 372 میلیون تومان خواهد بود.

دیگنیتی پرستیژ که بیشترین اختلاف قیمت را در میان محصولات بهمن موتور دارد، با رقم دو میلیارد تومان در بازار امروز خرید و فروش می‌شود که اختلاف قیمت را به حدود 558 میلیون تومان می‌رساند.

خودروی ریسپکت که از سدان‌های تولیدی این شرکت به شمار می‌رود، از ارزان‌ترین خودروهای مونتاژی بهمن بوده و با نرخ یک میلیارد و 165 میلیون تومان معامله می‌شود. این سدان اختلاف قیمتی برابر با 191 میلیون تومان دارد.

وانت کارا دوکابین در بازار امروز به قیمت 550 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود و باتوجه به نرخ فروش کارخانه، اختلاف قیمت آن به حدود 73 میلیون تومان می‌رسد.

بنابراین، بیشترین ارزش خرید میان محصولات این دوره از طرح فروش خودروهای فرسوده گروه بهمن را خودروی دیگنیتی پرستیژ با اختلاف 550 میلیون تومانی دارد.