شهر خبر

فکری و چشمی محروم شدند / کمیته انضباطی رای خود را صادر کرد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را درباره مدافع تیم فوتبال استقلال و مربیان هوادار را اعلام کرد.
فکری و چشمی محروم شدند / کمیته انضباطی رای خود را صادر کرد
وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

دیدار تیم‌های هوادار تهران و آلومینیوم اراک در هفته سوم برگزار و از سوی محمود فکری، سرمربی تیم هوادار تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه رخ داد. وی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود به مدت 6 ماه تعلیق شد و باید 600 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر و از حیث محرومیت قطعی است.

سیروس دین محمدی، مربی تیم هوادار به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود به مدت 6 ماه تعلیق شد و باید 300میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر و از حیث محرومیت قطعی است.

علی طهماسبی، مدیر تیم هوادار تهران به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم بوده و باید 500 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.
ضمنا با صدور این رای، دستور مقوت شماره 1058 از سوی کمیته انضباطی ملغی الاثر می‌شود.

کمیته انضباطی در خصوص تخلف روزبه چشمی، بازیکن تیم استقلال تهران مبنی بر نقض ماده 71 مقررات انضباطی از طریق انجام مصاحبه علیه داور بازی پس از دیدار برابر سپاهان اعلام کرد که تخلف انتسابی به ایشان محروز و مسلم تشخیص  و مستند به ماده 71 مقررات انضباطی و با رعایت ماده 94 این مقررات، به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود که به مدت شش ماه تعلیق می‌شود، محکوم شد.

رای صادره قابل اجرا و قطعی است. ضمنا با صدور این رای، دستور مقوت شماره 1047از سوی کمیته انضباطی ملغی الاثر می‌شود.