شهر خبر
یا دو بازیکن می آیند، یا هیچ کس

خارجی های جدید در استقلال؟ نکونام حرف آخر را زد

سرمربی استقلال اعلام کرد دو بازیکن خارجی را مد نظر گرفته اما اگر حضور یکی از آنها منتفی شود، نیازی به جذب دیگری نیز ندارد!

آخرین وضعیت خارجی های جدید استقلال!

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

 چند روز قبل بود که باشگاه استقلال به طور رسمی اعلام کرد با نظر جواد نکونام دو بازیکن خارجی به زودی به جمع بازیکنان این تیم خواهند پیوست. بعد از آن گمانه زنی های مختلفی در این خصوص به راه افتاد و رسانه ها به یک بازیکن مصری به نام عمرو ورده رسیدند. بازیکنی که گفته می شد در آستانه پیوستن به استقلال است اما ناگهان سر از قبرس در آورد!

در چنین شرایطی جواد نکونام که از شرایط باشگاه استقلال به هیچ عنوان راضی نیست، امروز درباره آخرین وضعیت خارجی های مد نظر خود نیز صحبت کرد. او ضمن تایید درخواست خود برای جذب بازیکن مصری، اعلام کرد که یک بازیکن آرژانتینی را نیز مد نظر گرفته است.

«یکی از بازیکنان خارجی همین بازیکن مصری است که همه می دانند. نمی ‌دانم چه اتفاقی می ‌افتد، چون من خودم در آمدن بازیکن با کسی که می خواهد جذب شود، ورود نکرده‌ ام و باشگاه در حال صحبت است. یک بازیکن آرژانتینی که در اسپانیا بازی می‌ کند، بعد از دو هفته، شب گذشته توانستم با ارتباطاتی که دارم، با این بازیکن صحبت کنم، شرایطی که باشگاه خواسته است را پیشنهاد داده ام و باید ببینیم چه اتفاقی می افتد. ولی تا اتفاقی رخ ندهد، تا بازیکنانی که مورد تأیید من است سر تمرین نیاید و قرارداد بسته نشود، هیچ چیزی را باور نمی ‌کنم.»

نکته قابل توجه در این خصوص موضع جواد نکونام برای جذب هردو بازیکن خارجی مد نظرش است. او امروز صراحتا گفت که اگر حتی حضور یکی از دو بازیکن مد نظرش در استقلال منتفی شود، دیگری را هم نمی خواهد!

«این را بگویم که من یک بازیکن خارجی نیز نمی ‌گیرم، چون ما حداقل دو بازیکن خارجی لازم داریم تا به ما کمک شود. اگر قرار باشد یک بازیکن خارجی بگیریم، صبر می کنیم تا در نیم فصل بتوانیم بازیکنان بهتری بگیریم. الآن به صورت معمول، پنج هفته از لیگ گذشته، فردا هفته چهارم است، ولی به خاطر تأخیری که صورت گرفت، هفته چهارم را برگزار می کنیم. بعد از آن نیز تعطیل است و تیم ها استراحت می کنند. عملا ما پنج، شش هفته را از دست داده ‌ایم. پنج، شش هفته نیز آماده سازی... دیگر تبریک می گویم!»

مدیران باشگاه با توجه به محدودیت هایی که دارند در این داستان نیز نتوانسته اند رضایت سرمربی خود را جلب کنند و باید دید در آینده شاهد چه اتفاقاتی خواهیم بود.