شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#نکونام#بلایی#گزینه#مصری#قبرس#آمد

بلایی که سر گزینه مصری نکونام در قبرس آمد

به دلیل مشکلات در مدارک شناسایی، عمرو وردة در آستانه اخراج از قبرس قرار دارد!

گزینه مصری نکونام در قبرس بازداشت شد!

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

 یکی از بازیکنان مورد نظر نکونام برای حضور در استقلال، عمرو وردة، وینگر مصری است. او 12 روز پس از عقد قرارداد با راجا کازابلانکا مراکش، به دلیل بیماری و شرایط روحی، قراردادش را با این تیم فسخ کرد و سپس گفته شد با تیم دوکسا قبرس به توافق رسیده است.

قرار بود که این بازیکن روز گذشته سوار بر جت شخصی مالک باشگاه دوکسا راهی قبرس شود ولی این اتفاق رخ نداد تا این باشگاه، عمرو وردة را به شکایت تهدید کند. با این حال، وینگر مصری امروز با پروازی در فرودگاه لارناکا به زمین نشست ولی با مشکلات جدیدی روبرو شده است.

آنگونه که رسانه های قبرسی خبر می دهند، پلیس به فوتبالیست مصری اجازه ورود به قبرس را نمی دهد زیرا مشکلی در مدارک هویتی و گذرنامه وی وجود دارد. میئولین فرودگاه اعلام کرده اند که در وضعیت در دست بررسی است و برای اظهارنظر قطعی باید منتظر ماند.

از آنجایی که پلیس قرار نیست برای ورود وردة به خاک قبرس چراغ سبز نشان دهد، دو راه وجود دارد. وی یا از کشور اخراج می شود یا با تحریم های قانونی مواجه می شود زیرا احتمال ارتکاب جرم جدی جعل اسناد در حال بررسی است.

وردة در فرودگاه لارناکا در بازداشت به سر می برد و بر اساس آخرین اطلاعات، تلاش برای اخراج وی از قبرس ادامه دارد. مشخص است که اکنون کوچکترین احتمالی برای حضور این بازیکن در باشگاه دوکسا که گفته می شود با آن موافقت کرده است، وجود ندارد.