شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#تهران#نکونام#درخواست#مهم#مدیران#باشگاه

درخواست مهم نکونام از مدیران باشگاه استقلال

احتمال دارد استقلال بازی های خانگی آینده خود را در ورزشگاهی غیر از آزادی تهران برگزار کند.

درخواست مهم نکونام از مدیران باشگاه استقلال

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

 بدون تماشاگر بودن بازی های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به دلیل تعمیرات بخش های مختلف و به خصوص سکوهای این ورزشگاه باعث دلخوری مسئولان دو باشگاه پرطرفدار شده است.

در هفته های گذشته مسئولان استقلال و پرسپولیس بارها نسبت به این مساله گلایه کردند و موضع گرفتند اما اتفاق جدیدی رخ نداده است.

حالا جواد نکونام سرمربی استقلال در اقدامی جالب از مدیران باشگاه استقلال خواسته بازی های خانگی این تیم در ورزشگاهی غیر از آزادی برگزار شود تا شرایط برای حضور تماشاگران مهیا شود.

سرمربی استقلال در نشست خبری امروز خود در این باره گفت: «جای هواداران در بازی فردا خالی است و واقعا از این موضوع ناراحتم. حتی از باشگاه درخواست کردم بتوانیم جای دیگری بازی کنیم تا هواداران کنارمان باشند.»

او افزود: «به هر حال، هواداران بازوهای قدرت ما هستند، کسانی هستند که به ما نیرو و انرژی می ‌دهند، ولی متأسفانه نبود هوادارانمان به ضرر ما و به سود تیم های رقیب است. امیدوارم این اتفاق سریعتر رخ دهد تا با هوادارانمان بازی کنیم که جای خالی آنها حس می شود.»

این در شرایطی است که استقلال تا حدود یکماه دیگر بازی خانگی دیگری در تهران ندارد و باید دید تا شروع مجدد لیگ آیا شرایط برای حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی مهیا می شود یا خیر.