شهر خبر

انتصاب رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره تجسمی فجر

انتصاب رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره تجسمی فجر

محمود سالاری، معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی، محمد خراسانی‌زاده ـ مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی ـ را به عنوان «رئیس شورای سیاست‌گذاری شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر» منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، متن حکم محمود سالاری به خراسانی‌زاده به این شرح است:

«جناب آقای محمد خراسانی‌زاده، مدیرکل محترم دفتر هنرهای تجسمی

جشنواره هنرهای تجسمی فجر، باشکوه‌ترین رویداد هنری در عرصه هنرهای تجسمی ایران اسلامی است و ثمره‌ای بی‌بدیل از شایستگی‌ها و دستاوردهای پیشکسوتان، اساتید و شور و شوق خلاقانه هنرمندان جوان این عرصه شمرده می‌شود.

به همین منظور با عنایت به تعهد، سوابق و تجارب ارزنده جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «رئیس شورای سیاست‌گذاری شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر» منصوب می‌شوید.

امید است در سایه الطاف الهی و با همفکری و همکاری سایر اعضا و بهره‌گیری از تمام توان و قابلیت‌های مرکز هنرهای تجسمی نسبت به برگزاری هرچه باشکوه‌تر این رویداد در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) موفق و مؤید باشید.

محمود سالاری معاون وزیر در امور هنری»

پانزدهمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی فجر، در دو بخش «طوبای زرین» و «قله‌ها» با مجموعا ۴۴۰ اثر از ۲۷۴ هنرمند در رشته‌های مختلف تصویرسازی، حجم، خوشنویسی، طراحی گرافیک، عکاسی، کارتون و کاریکاتور، نقاشی و نگارگری روی دیوار رفت. در این دوره در بخش تجسم هنر (فجر استان‌ها) ۳۲ استان کشور با حضور ۵۵۰ هنرمند مشارکت داشتند.

۲۴۵۲۴۵