شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید#نیروی دریایی

نخستین موضع‌گیری‌های معاون هماهنگ‌کننده جدید نیروی دریایی سپاه

نخستین موضع‌گیری‌های معاون هماهنگ‌کننده جدید نیروی دریایی سپاه

فارس اولین موضع گیری های معاون هماهنگ‌کننده نیروی دریایی سپاه را منتشر کرد.

به گزارش خبرآنلاین، مراسم تکریم و معارفه معاون هماهنگ‌کننده نیروی دریایی سپاه با حضور سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران، دریادار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه و جمعی از مسئولان لشکری، کشوری و رزمندگان رده‌های نیروی دریایی سپاه در بندرعباس برگزار شد.

طی این مراسم، ضمن تقدیر و تشکر از خدمات دریادار مرتضی زارع معاون سابق هماهنگ کننده نیرو، ‌سردار ابوالقاسم والاگهر رسما به عنوان معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی سپاه منصوب شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز نیری دریایی سپاه به مرزی از تحول و سطحی از آمادگی رسیده است که خودش می‌تواند ناو با عظمت شهید سلیمانی با این همه ظرفیتهای عملیاتی و دریانوردی بسازد، جوانانی متخصص و شجاع تربیت کند که به لحظه آماده جانفشانی باشند، دوستان و برادران پر تلاش من باید این راه را ادامه بدهیم و همانگونه که فرمانده معظم کل قوا فرمودند: به قله نزدیک شده‌ایم و نباید خسته و ناامید باشیم امروز روز شوق است، روز امید است، البته نباید مغرور شویم و خداوند را شاکر باشیم اینها همه از لطف خداوند است اگر لحظای خداوند دست از سرمان بردارد ما هیچی نیستیم، همه قدرت ما از خداوند متعال است.

وی افزود: ‌در نیروی دریایی سپاه که از اول شکل گیری تاکنون در صف اول مواجه با شیطان بزرگ امریکای متجاوز بوده، حضور انسان‌های بصیر، امین، شجاع و ولایتمدار موج می‌زند رهبر معظم انقلاب شما را « دلاوران از جان گذشته جمهوری اسلامی» نامید که بالاترین مدال افتخار است.

سردار نقدی تصریح کرد: واقعأ باید از ویژگی‌های اخلاقی و خدمات شایسته دریادار پاسدار حاج مرتضی زارع در مدت زمان تصدی این مسئولین خطیر تقدیر و تشکر کرد و امیدواریم ایشان در مسئولیت جدید همچنان موفق و مؤید باشند و فردی نیز که به جای ایشان آمده فردی آراسته به تدبیر، پیگیری، همت و برنامه ریزی است، ان‌شاءالله سردار والاگهر همچنانی که در مسئولیتهای گذشته موفق بوده‌اند در این مسئولیت مهم هم موفق و پیروز باشند.

در این مراسم دریادار دوم محمدطاهر جعفری به عنوان معاون جدید آماد و پشتیبانی نیروی دریایی سپاه معرفی و از خدمات و اقدامات شایسته سردار والاگهر قدردانی شد.

۲۷۲۲۰