شهر خبر

انتخاب اول و دوم پرسپولیس را بشناسید

باشگاه پرسپولیس به طور قانونی تلاشی برای تغییر محل بازی‌های خانگی این تیم در فصل جاری نمی‌تواند داشته باشد.

کارگاه ساختمانی انتخاب اول و دوم پرسپولیس!

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس پس از تساوی یک - یک مقابل ذوب آهن اصفهان نسبت به وضعیت چمن ورزشگاه آزادی به شدت گلایه کردند و یکی از دلایل ناکامی خود را چمن ناهموار استادیوم عنوان کردند.

«به پیروانی گفتم زحمت بکشید نامه بزنید بازی‌ها را به شهید کاظمی ببریم. اینجا تماشاگر که نمی‌آید و چمن هم داغون است؛ آنجا حداقل چمنی داریم که از اینجا بهتر است و حداقل می‌شود فوتبال بازی کرد.»

جملاتی که شاگردان او همچون علیرضا بیرانوند و سروش رفیعی نیز در میکسدزون ورزشگاه تکرار کردند.

«دوست داشتم این سوال را از آقای ربیعی می‌پرسیدید که آیا تابه حال این استادیوم را با این کیفیت زمین دیده‌اند یا نه. اصلا این حرف را نمی‌زنم که اشتباهم را توجیه کنم. بازی اول هم کیفیت خوب نبود اما الان واقعا بد بود و در حد آزادی و لیگ‌مان نبود. زمین تمرین‌مان که ۶ روز در آن تمرین می‌شود بهتر از این زمین بود.»

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس در ابتدای فصل دو گزینه میزبانی خود را به سازمان لیگ،  ورزشگاه آزادی معرفی کرده است. نکته‌ای عجیب که پرسپولیس تنها در ورزشگاه آزادی می‌تواند میزبانی کند و تنها در صورتی که مسئولان وزارت ورزش نسبت به تخریب و عدم برگزاری بازی در استادیوم پیر تهران اعلام رسمی نکنند نمی‌تواند در جایی دیگر میزبانی داشته باشد.

همین موضوع باعث شد تا رضا درویش مدیرعامل باشگاه بطور عملی نتواند هیچ حمایتی از خواسته سرمربی و بازیکنان مبنی بر تغییر محل بازی‌های پرسپولیس داشته باشد.

بنابراین پرسپولیس تا اطلاع ثانوی هیچ جای دیگری جز آزادی نمی‌تواند از حریفانش میزبانی کند.