شهر خبر

سردار احمدی‌مقدم: به‌زودی از لبه‌های دانش نظامی جهان عبور می‌کنیم

سردار احمدی‌مقدم: به‌زودی از لبه‌های دانش نظامی جهان عبور می‌کنیم

فارس به نقل سردار احمدی مقدم نوشت: صنعت دفاعی جمهوری اسلامی ایران یک صنعت بومی، متکی به خود و نوآور است که با استفاده از زیر ساخت‌های تشکیل شده در این حوزه به زودی شاهد عبور از لبه‌های دانش نظامی جهان عبور خواهیم بود.

به گزارش خبرآنلاین، سردار حسین اَشتری، مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور امنیتی و انتظامی در بازدید از نمایشگاه صنعت دفاعی، گفت: دستاوردهای وزارت دفاع باعث ارتقای غرور ملی می‌شود و این دستاوردها که حاصل تلاش متخصصان وزارت دفاع هستند؛ اقتدار آفرین است و امید به آینده را تقویت می‌کند.

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پایان، خاطرنشان کرد: قدرت بازدارندگی حاصل شده توسط صنعت دفاعی، باعث شده است دشمن بر روی تضعیف و از بین‌بردن این بنیه دفاعی کشور تمرکز کند؛ اما شاهد پیشرفت روز افزون و بیش از پیش این حوزه هستیم و امروز صنعت دفاعی ما تجلی امید و ایمان به اینده کشور است.

سردار اسماعیل احمدی مقدم، رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی، گفت: قدرت دفاعی کشور موجب ارتقا امنیت ملی و اصلاح لهجه تهدید آمیز دشمنان شده است و مشاهده دستاوردهای وزارت دفاع و پیشرفت بیش از بیش صنایع دفاعی به انسان احساس غرور، عزت و شادی می‌بخشد.

وی با اشاره به انبوه نوآوری‌ها در وزارت دفاع و ارتقای روز افزون صنعت دفاعی، افزود: صنعت دفاعی ستون فقرات قدرت دفاعی کشور است که موجب ارتقای امنیت ملی و اصلاح لهجه تهدید آمیز دشمنان شده است.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی تصریح کرد: صنعت دفاعی جمهوری اسلامی ایران یک صنعت بومی، متکی به خود و نوآور است که با استفاده از زیر ساخت‌های تشکیل شده در این حوزه به زودی شاهد عبور از لبه‌های دانش نظامی جهان عبور خواهیم بود.

وی در پایان تاکید کرد: صنعت دفاعی می‌تواند یک الگو برای سایر بخش‌های کشور باشد.


۲۷۲۲۰