شهر خبر

حماس در واکنش به تهدیدات نتانیاهو: پاسخ ما بی‌سابقه خواهد بود

حماس در واکنش به تهدیدات نتانیاهو: پاسخ ما بی‌سابقه خواهد بود

ایسنا نوشت: سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» تاکید کرد که تهدیدهای اشغالگر نه مردم ما و نه مقاومت را نمی‌ترساند.

به نقل از خبرگزاری شهاب، حازم قاسم، سخنگوی جنبش حماس در اظهارات مطبوعاتی کوتاهی خاطرنشان کرد: تهدیدهای اشغالگر نه مردم ما و نه مقاومت را که به مسیر خود تا زمان تحقق اهداف آزادی و استقلال ادامه می‌دهد، نمی‌ترساند.

وی افزود: ما وارد مبارزه مشروعی بر اساس تمامی قوانین بین‌المللی و عرف‌های انسانی شده‌ایم. حق ما است که برای دفاع از مردم‌، خاک و مقدساتمان و پس گرفتن آزادی‌مان؛ مقاومت را تشدید کنیم.

همچنین در واکنش به تهدیدهایی که نخست وزیر رژیم صهیونیستی علیه صالح العاروری، معاون رئیس دفتر سیاسی حماس مطرح کرد، محمود الزهار، عضو دفتر سایسی حماس در اظهاراتی مطبوعاتی به شبکه قدس اعلام کرد که تهدیدهای رژیم صهیونیستی برای ترور کردن‌ها، پوچ است و نشانگر تاثیر روانی عملیات مقاومت در کرانه باختری است.

وی افزود: چه کسی به اشغالگر گفته است که ترورها با استقبال مواجه خواهد شد، در واقع ترورها با موشک جواب داده خواهد شد و ما به معادلاتی که در گذشته تحمیل کردیم، پایبند هستیم و چه بسا پاسخ از آنچه در عملیات شمشیر قدس رخ داد، فراتر برود.

از سوی دیگر، اسماعیل رضوان، از رهبران جنبش حماس به نتانیاهو نسبت به هرگونه حماقتی با هدف قرار دان صالح العاروری یا هر یک از رهبران مقاومت هشدار داد. وی افزود: در آن صورت، پاسخ ما بی‌سابقه خواهد بود و مصیبتی برای آنها خواهد شد.

وی گفت: از هیچ جنایتی در حق مسجد الاقصی یا رهبری مقاومت یا آحاد مردم فلسطین نمی‌گذریم.

پیشتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تهدید صالح العاروری گفته بود که هرکس که حامی مالی و پشتیبان عاملان عملیات‌های مقاومتی در کرانه باختری باشد، بهای کارش را می‌پردازد.

310310