شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#البرز#آیت الله#لندن#آیت الله هاشمی

تذکر آیت الله هاشمی به مونا دختر فائزه /خاطرات عفت را خواندم، خوب است /فاطی از لندن برگشته و محسن محصول پسته باغ البرز را آورده بود

تذکر آیت الله هاشمی به مونا دختر فائزه /خاطرات عفت را خواندم، خوب است /فاطی از لندن برگشته و محسن محصول پسته باغ البرز را آورده بود

آیت الله هاشمی‌رفسنجانی بخش اعظمی از خاطرات روز جمعه، چهارم شهریور را به نگارش روزمرگی‌ها اختصاص داده‌است.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی خانه موزه آیت‌الله‌ هاشمی رفسنجانی در بخشی از خاطرات چهارم شهریور ١٣٧٩ او آمده است:

در منزل بودم؛ با مطالعه و استراحت. بخشی از خاطرات عفت را مطالعه‌ کردم. آماده انتشار کرده‌اند؛ خوب است. بخشی از کتاب «سیاست خارجی ایران در دوران سازندگی» نوشته انوشیروان احتشامی و ترجمه دکتر [ابراهیم] متقی و خانم [زهره] پوستین‌چی را دیدم. خوب نوشته‌اند و تحلیل‌های مناسبی در مورد برنامه‌های سازندگی و لوازم آن داده‌اند. مقداری وقت، صرف جاروی کف استخر کردم.

در آندرا پرادش هند، باران زیادی آمده؛ به اندازه نصف بارندگی معمول سالانه و تلفات زیادی دارد. زلزله پریروز شمال بجنورد هم خرابی‌هایی به بار آورده است؛ ۴/۵ ریشتر بوده. در سقوط هواپیمای ایرباس «ایرگلف» [خطوط هوایی بحرین]، در آب‌های نزدیک بحرین که پریروز اتفاق افتاده، ۱۴۳ نفر -کل سرنشیان - مُرده‌اند. در نیویورک، توسط منافقین و همفکرانشان، علیه سفر آقای [سیدمحمد] خاتمی [رئیس‌جمهور] به [مجمع عمومی] سازمان ملل که بناست چند روز دیگر باشد، تظاهرات و مخالفت‌هایی جریان دارد.

فاطی که دیشب از سفر لندن برگشته گفت، زبان انگلیسی‌اش را تقویت کرده است؛ برای ادامه تحصیل در سطح دکتری.

محسن، امروز به قم رفته بود، مقداری از محصول پسته باغ البرز را آورد و گفت، محصول خوب است. مونا [دختر فائزه] گفت، با تذکر شما تصمیم گرفته‌ام از دوره ‌کارآموزی خبرنگاری [در روزنامه ایران] منصرف شوم.

۲۷۲۲۰