شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آرسنال#بازیکنان#آرتتا:#پیروزی#بود!

آرتتا: حق آرسنال پیروزی بود!

میکل آرتتا بعد از تساوی 2-2 تیمش مقابل فولام گفت تیمش شایسته پیروزی بوده و البته اشتباهات بازیکنان باعث از دست رفتن دو امتیاز شده است.

آرتتا: حق آرسنال پیروزی بود!

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

آرسنال امشب در هفته سوم لیگ برتر در خانه به مصاف فولام رفت و در یک بازی پر فراز و نشیب به تساوی 2-2 رسید.

با اینکه آرسنالی‌ها روی اشتباه بازیکنان‌شان در دقیقه 1 از حریف عقب افتاده بودند اما در نیمه دوم به بازی برگشته و 2-1 پیش افتادند. اما در حالیکه فولام 10 نفره شده بود آرسنال گل دیگری دریافت کرد تا در نهایت به تساوی قناعت کند.

آرتتا در پایان بازی از نتیجه عصبانی و ناراحت بود و گفت تیمش بیش از 35 شوت به سمت دروازه حریف زده و باید پیروز می‌شد. او گفت بازیکنانش روی گل اول اشتباه کرده و در دقایق پایانی هم آنطور که باید با جان و دل از دروازه‌شان دفاع نکردند.

1916083


ما همان اول کار یک گل به حریف دادیم و بازی را برای خودمان خیلی سخت کردیم. به جز این از شروع تا پایان ما حاکم میدان بودیم و شایستگی پیروزی را داشتیم. اما فوتبال همین است. شما ممکن است 35 شوت به دروازه بزنید ولی حریف‌تان 1 شوت و با اینحال ببازید.


با همه این حرفها فرصتهایی که پشت سر هم خلق کردیم، اینکه توانستیم 2-1 جلو بیفتیم نشان می‌دهد تیم شخصیت خوبی دارد. در نهایت اگر تیم در اواخر بازی یک توپ از دست بدهد، یک کرنر به حریف بدهد باید در محوطه جریمه با تمام قوا دفاع کند. تیم باید در چنین شرایطی با جان و دل دفاع کند و اگر بخواهد قهرمان لیگ برتر بشود باید این را در نظر داشته باشد. ما امروز از این نظر به اندازه کافی خوب نبودیم.


بله بدون شک. اشتباه هم بخشی از فوتبال است. هر بازیکن فرصت این را خواهد داشت که اشتباهاتش را جبران کند. وقتی یک بازیکن اشتباه می‌کند و دروازه‌بان هم زیادی از دروازه بیرون آمده، در چنین شرایطی شما در این لیگ مجازات می‌شوید.


بله. وقتی به بازی نگاه کنید متوجه می‌شوید که تیم ما شایسته پیروزی بود. مهم نیست آنها دو گل زده باشند یا سه یا چهار گل. ما باید پنج یا شش گل می‌زدیم.