شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#منچستریونایتد

فرناندز از راز پیروزی منچستریونایتد گفت

برونو فرناندز راز پیروزی منچستریونایتد مقابل ناتینگهام فارست را توضیح داد.

فرناندز از راز پیروزی منچستریونایتد گفت

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

برونو فرناندز اصرار دارد که منچستریونایتد با وجود دریافت دو گل از ناتینگهام فارست می‌تواند از عملکردش بسیار خوشحال باشد.

یونایتد در این بازی طی 4 دقیقه 2 گل دریافت کرد و در نیمه اول توسط کریستین اریکسن در دقیقه 17 به گل رسید.

آن‌ها در نیمه دوم قبل و بعد از اخراج جو اوورال در دقیقه 67، توسط کاسمیرو و برونو فرناندز به گل رسیدند و در نهایت 3-2 پیروز شدند. آخرین گل این دیدار توسط برونو فرناندز روی ضربه پنالتی به ثمر رسیده بود.

1916101

"این یک شروع عالی برای ما نبود اما کنترل را حفظ کردیم، توپ را حفظ کردیم و شروع به انجام کارهای درست کردیم. آن‌ها به خوبی با بازیکنان زیاد در زمین خودشان دفاع کردند و عبور از آن دشوار بود، اما ما نتیجه را در نهایت به سود خود رقم زدیم و این مهمترین چیز است."

"می‌دانستم که زمان داریم تا شرایط را تغییر دهیم و آرامش خود را حفظ کردیم. توپ را در اختیار داشتیم و با اعتماد به نفس پیش می‌رفتیم. در نیمه اول شوت‌های زیادی زدیم. به طور کلی، به غیر از آن چهار دقیقه [اول]، عملکرد تیم واقعاً خوب بود."

"می‌دانیم که بازیکن منچستریونایتد بودن به چه معناست. می‌دانیم که این پیراهن اتفاقات زیادی دارد و ما برای آن آماده‌ایم. تیم روحیه، اشتیاق و روحیه زیادی از خود نشان داد. ما فقط باید آگاه باشیم که نمی‌توانیم خیلی زود تسلیم شویم."