شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قوه قضاییه

روزنامه صداوسیما:

سال ۱۴۰۲ سالی ناامن برای آمرا‌ن‌به‌معروف است؛ قوه قضاییه هم برخورد بازدارنده با ضاربان نمی‌کند

روزنامه جام جم نوشت: سال۱۴۰۲ را باید سالی ناامن برای آمران به معروف و ناهیان از منکر دانست. امسال سالی است که یک پیشینه پرهیاهو مانند اتفاقات پاییز سال گذشته را یدک می‌کشد که در آن هنجارشکنی، پرخاش و رفتارهای کنترل‌نشده بیش از هر زمان دیگری در کف خیابان‌ها نمود یافته است.

سال ۱۴۰۲ سالی ناامن برای آمرا‌ن‌به‌معروف است؛ قوه قضاییه هم برخورد بازدارنده با ضاربان نمی‌کند
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۴ ۲۰:۲۰:۰۰
اعتمادآنلاین |

روزنامه جام جم از قوه قضائیه به دلیل آنچه این روزنامه عدم برخورد بازدارنده با ضاربان آمران‌به‌معروف خوانده، گلایه کرده است.

به گزارش جام جم، برای سروسامان‌دادن به این وضع، آمران به معروف و نهی‌کنندگان از منکر ازجمله کسانی بودند که وارد میدان شدند و تاوان این ورود را نیز با جسم و جان‌شان پرداختند.  برخی از این آمران به لطف گوشی‌های تلفن‌همراه و فضای مجازی خیلی زود معروف شدند اما سایر آمرانی که به تصاویر موبایلی راه‌نیافتند، اکنون در گمنامی‌اند؛ حال آن‌که این گمنامان نیز از امر به معروف اکنون زخم‌هایی بر تن و جراحت‌هایی بر روح دارند. 

این روزنامه در ادامه به گلایه نوشته است: انتظار از سیستم قضایی کشور در برخورد با کسانی که در خیابان‌ها فریاد «هل من مبارز» می‌کشیدند و آمران به معروف را هدف شدیدترین حملات قرار می‌دادند، این بود که پرونده‌ها را چنان سریع به نتیجه برساند و مجازات‌ها را چنان بازدارنده تعیین کند که بساط تجاوز به آمران به معروف برچیده شود. این اتفاق اما رخ نداد.