شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#دوستانه#رئیسی

تعیین تکلیف یک نماینده برای ابراهیم رئیسی: ناخن افرادی که پول برمی دارند را بکشید

تعیین تکلیف یک نماینده برای ابراهیم رئیسی: ناخن افرادی که پول برمی دارند را بکشید

جماران نوشت: حسن نوروزی عضو کمیسیون قضایی و حقوقی، گفت: یکی از مشکلاتی که دولت رئیسی از آن رنج می‌برد، بحث رفیق بازی و انتخاب دوستانه و رفاقتی است.

بخش هایی از گفتگو با حسن نوروزی عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس و نماینده مردم رباط کریم را بخوانید؛

*دولت تا امروز به طور نسبی موفق و پر جست و خیز بوده است و در سفرهای استانی و تصمیم گیری‌های خوبی داشته در بحث امنیت، آسایش و سلامت داشته است. اما افرادی هستند که ژن آن‌ها با ژن دولت رئیسی نمی‌خواند و باید مرخص شوند.

* افغانستان گاز و نفت و دریا ندارد، اما تورم هم ندارد. این به چه علت است؟ چون تمام متخلفان دولت قبل فرار کردند و رفتند. افرادی که آمدند جدید هستند و چون طلبه هم هستند هنوز عادت به دزدی نکرده اند! اگر ما تورم داریم به دلیل دزدی‌ها بوده. این دزدی‌ها برای کجا است؟ از شرکت‌ها و وام‌های موسسات عمومی و غیر دولتی است.

*قانون را ما می‌نویسیم و نقش ما این است که آقای رئیسی بفرمایند، در تمام مراکز عمومی و غیر دولتی هر کسی که پولی برای خود برداشت، اختلاس حساب شود و ناخن این افراد را بکشند؛ نگویند این کار، اختلاس نیست و آنوقت از ما بخواهد تا ما ناخن او را بزنیم! خودش هم عمل کند. نگویند ما قانون نداریم؛ ما قانون داریم و هر کسی به طور مثال از پتروشیمی یا فولاد از یک میلیون تا ۱۰۰ میلیارد پول برداشت ناخن او را بکشند. افراد را از بیرون نیاورند، بلکه بچه‌های متدین آن جا سر کار بگذارند.

۲۷۲۲۰