شهر خبر

اتفاق تلخ برای رئال در دقایق پایانی / مصدومیت ستاره برزیلی

ستاره برزیلی رئال مادرید، همزمان با وقفه دیدارهای ملی خواهد بود تا این از این بابت شانس بسیاری آورده باشد.

اتفاق تلخ برای رئال در دقایق پایانی / مصدومیت ستاره برزیلی

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سوم لالیگا به مصاف سلتاویگو رفت و موفق شد با یک گل از سد این تیم عبور کند. 

سه امتیاز این بازی با درخشش و گلزنی دوباره جود بلینگام برای رئال به دست آمد اما اتفاق تلخی هم برای این تیم رخ داد که باعث نگرانی شدید کادر فنی و هواداران رئال شد. 

تنها 18 دقیقه از زمان این بازی گذشته بود که وینیسیوس جونیور دچار مصدومیت شدید شد و درد و شرایطی به شکلی بود که نتوانست به حضورش در میدان ادامه دهد و به ناچار جایش را با تعویضی زودهنگام به خوسلو داد. 

1915566

این اتفاق با توجه به مصدومیت جدی تیبو کورتوا و ادر میلیتائو باعث نگرانی و ناراحتی شدید هواداران رئال شده بود، چرا که این دو بازیکن به دلیل پارگی رباط صلیبی حداقل تا شش ماه قادر به حضور در میدان نخواهند بود. 

مشخص بود که مصدومیت این ستاره برزیلی در این حد شدید نیست اما مشخص نبود که وضعیت او به چه صورت خواهد بود تا این که آنچلوتی در نشست خبری پس از بازی در گفتگو با خبرنگاران تایید کرد که وینی تا پس از وقفه دیدارهای ملی در اختیار این تیم نخواهد بود. 

به این ترتیب غیبت او در دیدار هفته آینده رئال مادرید برابر ختافه قطعی است اما شاید به بازی برابر رئال سوسیداد که اولین بازی پس از وقفه دیدارهای ملی شهریور ماه است برسد. به نوعی رئال خوش شانس بود که این مصدومیت در این بازه زمانی رخ داد که آنها فرصت طی کردن روند درمان در حالی که دیداری برگزار نمی‌شود را داشته باشند.