شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#لیگ برتر#تیم منتخب#هفته#سوم#عکس

تیم منتخب هفته سوم لیگ برتر + عکس

از تیم پرسپولیس یک نفر و سپاهان سه نفر در تیم منتخب هفته حضور دارند.

تیم منتخب هفته + عکس

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

برد 4 گله ملوان، 3 گله شمس‌آذر و پیروزی سپاهان در بازی بزرگ هفته، بیشترین نماینده در تیم منتخب را به این 3 تیم اختصاص داده است. رضا اسدی زننده گل 3 امتیازی سپاهان بود، پیام نیازمند بیشترین مهار شوت را داشت و محمد دانشگر هم با 14 عملکرد دفاعی، تکمیل‌کننده پازل تیمش برای برد بود. عیسی مرادی 2 گل برای شمس‌آذر زد. میلاد فخرالدینی هم گل زد، هم گل دوم تیمش را ساخت. مسعود کاظمینی هم با 2 گل و کسب یک پنالتی، بهترین بازیکن هفته شد. در ادامه عملکرد بازیکنان حاضر در تیم منتخب «فوتبال 360» را با همکاری «متریکا» می‌خوانید.


نیازمند پس از کلین‌شیت در دربی اصفهان، این‌بار مقابل استقلال هم دروازه‌اش را بسته نگه داشت. پیام در بازی با استقلال 6 مهار شوت و از نصف بازیکنان تیمش، لمس توپ بیشتری داشت که نشان می‌دهد در جریان مسابقه تا چه اندازه برای سپاهان موثر و فعال بود.


در دومین برد متوالی آلومینیوم، کاپیتان این تیم بیشترین نقش را داشت. فخرالدینی در برد 2 بر یک مقابل هوادار، هم گل زد و هم پاس گل داد.


در برد سپاهان مقابل استقلال، محمد دانشگر با 80 لمس توپ، فعال‌ترین بازیکن تیمش بود. دانشگر در عملکردهای دفاعی، جزو 3 بازیکن برتر هفته هم بود. او 14 مرتبه با دفع توپ و قطع پاس، خطر را از دروازه تیمش دور کرد. 


اولین کلین‌شیت شمس‌آذر در لیگ برتر با درخشش دفاع چپ تیمش رقم خورد. گودرزی در برد 3 بر صفر مقابل مس رفسنجان، بیشترین عملکرد دفاعی را داشت. تنها شوت او در چارچوب بود. گودرزی 2 پاس کلیدی هم داد که یکی از آن‌ها گل شد.


پس از هدر رفتن 2 پنالتی ملوان در فصل جدید، بالاخره بازیکن تعویضی این تیم طلسم پنالتی‌ها را شکست. شعبانلو با ورودش به زمین، یک گل از روی نقطه پنالتی زد و 2 مرتبه با پاس‌های کلیدی موقعیت ساخت.


در روز توقف خانگی پرسپولیس، وحید امیری ستاره تیمش بود. بازیکنی که 4 مرتبه با پاس‌های کلیدی موقعیت ساخت و پاس تنها گل پرسپولیس را داد.


تعویض طلایی مهدی تارتار در اولین برد فصلش، رضا جعفری بود. خرید جدید ملوان که در این بازی ابتدا یک پنالتی گرفت و در آخرین دقایق بازی هم با بغل پا تماشایی، یک گل زد.


هر 3 شوت در چارچوب سپاهان مقابل استقلال توسط رضا اسدی زده شد که 2 تا از آن‌ها روی پنالتی و ریباند آن بود. اسدی یک مرتبه هم با پاس کلیدی موقعیت ساخت تا با گلی که زد، بعد از نیازمند دومین نمره برتر تیمش را کسب کند.


ممی‌زاده این هفته 4 شوت به سمت دروازه نساجی زد که نیمی از آن‌ها در چارچوب بود. او تنها گل بازی را هم زد تا گل‌گهر 7 امتیازی شود.


ستاره برتر هفته، مهاجم ملوان بود. زائرکاظمینی این هفته 4 شوت، 3 شوت در چارچوب و 2 گل زد. او یک پنالتی هم گرفت که خودش هدر داد. زائرکاظمینی 3 مرتبه هم با پاس‌های کلیدی موقعیت ساخت. 


مرادی ابتدای فصل از سپاهان راهی شمس‌آذر شد و برای زدن اولین گل فصلش، 2 هفته صبر کرده بود. او این هفته 4 شوت به سمت دروازه حامد لک زد که هر 2 شوت در چارچوبش گل شد.