شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#فوتبال#تیم فوتبال

حمید درخشان: پرسپولیس در گروه مرگ قرار دارد!

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: الان همه تیم‌های ایرانی در گروه سختی قرار دارند، به خصوص پرسپولیس که در گروه مرگ قرار دارد.

حمید درخشان: پرسپولیس در گروه مرگ قرار دارد!

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

حمید درخشان درباره تساوی پرسپولیس در هفته سوم لیگ برتر برابر ذوب‌آهن اصفهان، اظهار داشت: به نظر من پرسپولیس بازی خوبی انجام نداد. هافبک‌ها روز خوبی نداشتند و با همدیگر هماهنگ نبودند و بعد از گلی که تیم دریافت کرد، بازیکنان شرایط روحی و روانی خوبی در نیمه اول نداشتند.

وی ادامه داد: البته در نیمه دوم بازی در دست بازیکنان پرسپولیس بود و در مقابل ذوب‌آهن به لاک دفاعی رفته بود. البته طبیعی بود که دفاعی بازی کنند چرا که دوست داشتند ۳ امتیاز مهم را از پرسپولیس بگیرند. خوشبختانه انقدر کادر فنی پرسپولیس باتجربه است که با چند تعویض توانستیم بازی را مساوی کنیم. متاسفانه من در این بازی پرسپولیس همیشگی را ندیدم.

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شرایط این تیم نسبت به فصل گذشته تصریح کرد: تیم تغییری نکرده ولی در کل بهتر شده است. در حال‌ حاضر مهم‌ترین مشکل پرسپولیس کمبود مهاجم است و باید باشگاه مهاجم با کیفیت جذب کند چرا که چند هفته دیگر لیگ قهرمانان آسیا شروع می‌شود. امیدوارم قبل از شروع مسابقات، باشگاه مهاجم جذب کند که بتواند مشکل گلزنی تیم را حل کند.

درخشان در خصوص ناراحتی کادرفنی و مسئولان تیم از وضعیت بد چمن استادیوم آزادی، خاطرنشان کرد: زمین اصلا شرایط خوبی نداشت و یک دفعه وسط بازی نور ورزشگاه کم می‌شد. جای تاسف دارد که برای ورزشگاه آزادی اینجور مشکلاتی وجود دارد. حق می‌دهم که کادرفنی از وضعیت ورزشگاه آزادی ناراحت باشند.

وی افزود: متاسفانه این موضوعات به زیرساخت‌های نادرست ورزشگاه‌ها برمی‌گردد. تیم پرسپولیس ۲۰ روز دیگر میزبان است و اگر شرایط ورزشگاه‌ به همین روند باشد، برای فوتبال کشورمان بد خواهد شد. امیدوارم وضعیت باشگاه تا قبل از شروع لیگ قهرمانان بهتر شود.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد گروه سخت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: الان همه تیم‌های ایرانی در گروه سختی قرار گرفتند. به خصوص پرسپولیس با بهترین تیم‌های عربی در یک گروه قرار گرفته است. همه ما شاهد هستیم که النصر عربستان بازیکن‌هایی از لیگ انگلیس جذب می‌کنند و قطعا نگاه ویژه‌ای به این مسابقات دارند.

درخشان عنوان کرد: خوشبختانه پرسپولیس سال‌های قبل توانسته هم گروهی‌های خودش را شکست بدهد و امسال هم می‌تواند. فقط باید بازیکنان با آمادگی جسمانی خیلی خوبی وارد این مسابقات شوند.