شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#سوریه#یمن

درخواست یک امام جمعه درباره ارزهای آزاد شده /امام جمعه قم: هر کشوری به ایران روی آورده باقی مانده مانند یمن و عراق و لبنان و سوریه

درخواست یک امام جمعه درباره ارزهای آزاد شده /امام جمعه قم: هر کشوری به ایران روی آورده باقی مانده مانند یمن و عراق و لبنان و سوریه

ایسنا نوشت: امام جمعه اراک گفت: پول‌هایی که قرار است به کشور بازگردد، باید تبدیل به سرمایه‌های مولد شود.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی،امروز، سوم شهریورماه در خطبه‌های نماز جمعه شهر اراک اظهار کرد: انسان‌های ناب همانند طلای ناب هستند و انسان‌ها باید از فرصت‌های زندگی جهت پخته کردن خود استفاده کنند.

دری نجف آبادی با اشاره به هفته دولت گفت: از دولت می‌خواهیم در همه جبهه‌های داخلی و بین‌المللی به صورت جهادی و بسیجی خدمت کند تا در میدان سیاسی و اقتصادی افتخارآفرینی داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه پول‌هایی که قرار است به کشور بازگردد، باید تبدیل به سرمایه‌های مولد شود، تصریح کرد: از دولت انتظار داریم تولید ناخالص ملی را به ۸ درصد ثابت و پایدار برساند. اگر امروز تولید ناخالص ملی ۶۰۰ میلیارد دلار است، دولت باید تلاش کند ظرف ۸ سال این مقدار را به ۱۲۰۰ میلیارد دلار برساند.

امام جمعه اراک ادامه داد: ما از دولت انتظار داریم که آرامش، امنیت و اعتماد عمومی را به طور کامل حفظ و تقویت کند. اگر ملت‌های موفق توانسته‌اند قله‌ها را فتح کنند، در سایه نشاط اجتماعی و وحدت بوده است. ملت و دولت باید امیدوار به آینده باشند چراکه یاس و ناامیدی هیچ فایده‌ای ندارد.

هر کشوری که به ایران اسلامی روی آورده باقی مانده؛ مانند یمن و عراق و لبنان و سوریه

همچنین فارس نوشت؛

آیت الله سعیدی امام جمعه قم گفت: امروز سیاست خارجی ما قوت گرفته است و نظام اسلامی ایران ما نظام معیار در سیاست خارجی است، هر کسی می‌خواهد علیه ظلم و ابعاد ظلم مقاومت کند به ملت ایران نگاه می‌کند، همسایگان ما تغییر نگرش داده و به ایران روی آورده و متوجه شدند که ایران اسلامی به واقعیتی تبدیل شده که اگر همه جهان هم متحد شوند نمی‌توانند جمهوری اسلامی ایران را از صحنه سیاسی عالم ذره‌ای منحرف کنند.

سعیدی گفت: دشمنان خارجی و منافقان بدانند که از ابتدا تاکنون نتوانستند با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با وجود همه اغتشاشات و ترورها مقابله کنند و از این به بعد هم به حول و قوه الهی نمی‌توانند هیچ غلطی کنند.

سعیدی گفت: رژیم درمانده و بحران‌زده صهیونیستی هم دیگر احساس اقتدار گذشته خود را ندارد و دیگر از هیاهوهای عادی سازی روابط با دیگر کشورهای غربی خبری نیست، هر دولت و مردمی که به آمریکا تکیه کردند فروپاشیدند و هر کشوری همانند یمن، عراق، لبنان، سوریه و مانند این‌ها به ایران اسلامی روی آوردند باقی ماندند.

2727