شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#سوریه#یمن

امام جمعه قم:

هر کشوری که به ایران اسلامی روی آورده باقی مانده؛ مانند یمن و عراق و لبنان و سوریه

امام جمعه گفت: هر دولت و مردمی که به آمریکا تکیه کردند فروپاشیدند و هر کشوری همانند یمن، عراق، لبنان، سوریه و مانند این‌ها به ایران اسلامی روی آوردند باقی ماندند.

هر کشوری که به ایران اسلامی روی آورده باقی مانده؛ مانند یمن و عراق و لبنان و سوریه
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۳ ۱۴:۴۵:۰۰
اعتمادآنلاین |

آیت الله سعیدی امام جمعه قم گفت: امروز سیاست خارجی ما قوت گرفته است و نظام اسلامی ایران ما نظام معیار در سیاست خارجی است، هر کسی می‌خواهد علیه ظلم و ابعاد ظلم مقاومت کند به ملت ایران نگاه می‌کند، همسایگان ما تغییر نگرش داده و به ایران روی آورده و متوجه شدند که ایران اسلامی به واقعیتی تبدیل شده که اگر همه جهان هم متحد شوند نمی‌توانند جمهوری اسلامی ایران را از صحنه سیاسی عالم ذره‌ای منحرف کنند.

به گزارش فارس سعیدی گفت: دشمنان خارجی و منافقان بدانند که از ابتدا تاکنون نتوانستند با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با وجود همه اغتشاشات و ترورها مقابله کنند و از این به بعد هم به حول و قوه الهی نمی‌توانند هیچ غلطی کنند.

سعیدی گفت: رژیم درمانده و بحران‌زده صهیونیستی هم دیگر احساس اقتدار گذشته خود را ندارد و دیگر از هیاهوهای عادی سازی روابط با دیگر کشورهای غربی خبری نیست، هر دولت و مردمی که به آمریکا تکیه کردند فروپاشیدند و هر کشوری همانند یمن، عراق، لبنان، سوریه و مانند این‌ها به ایران اسلامی روی آوردند باقی ماندند.