شهر خبر

تعیین تکلیف علم الهدی برای ابراهیم رئیسی در موضوع حجاب و معیشت

تعیین تکلیف علم الهدی برای ابراهیم رئیسی در موضوع حجاب و معیشت

ایرنا نوشت: امام جمعه مشهد می گوید: در جنگ نرم و عرصه رسانه نیز دشمن در حال توطئه است و دولت مردمی علاوه بر ایستادن در میدان جنگ ترکیبی طی دو سال گذشته، کشور را باید اداره می کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد علم‌الهدی در خطبه های نماز جمعه امروز مشهد ضمن تبریک هفته دولت گفت: بخشی از عدم وجود ثبات اقتصادی ناشی از سوء استفاده برخی عناصر برای افزایش درآمد و انتقال آن به خارج از کشور است، دولت باید ثبات معیشتی را برقرار کند، حتی اگر رشد اقتصادی کاهش یابد.

وی خاطر نشان کرد: دولت سیزدهم در میدان جنگ ترکیبی کشور را اداره کرده است، این جنگ در عرصه‌های مختلف نظیر اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و امنیتی وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: در جنگ نرم و عرصه رسانه نیز دشمن در حال توطئه است و دولت مردمی علاوه بر ایستادن در میدان جنگ ترکیبی طی دو سال گذشته، کشور را باید اداره می کرده است.

وی بیان داشت: در همه عرصه ها دولت مردمی نه تنها موفق به عقب راندن دشمن شده است، بلکه در اداره کشور نیز موفقیتهایی در بخش های مختلف نظیر عرصه دیپلماسی، انرژی هسته‌ای و فناوری دانش بنیان کسب کرده است که عضویت در باشگاه های اقتصادی بین المللی نظیر «شانگهای و بریکس» گواه این ادعاست.

علم الهدی افزود: اکنون دولت سیزدهم دشمن را در جنگ ترکیبی و تحریم ها شکست داده است، بطوریکه روزانه یک و نیم بشکه نفت صادر می شود.

وی خاطر نشان کرد: در عرصه اقتصادی نیز به رغم تحریم های بانکی و فشارهای اقتصادی رشد اقتصادی در این دولت از صفر به چهار درصد رسیده است.

امام جمعه مشهد ادامه داد: همچنین در این مدت فضای کسب و کار نیز از رکود خارج شده و نرخ بیکاری در کشور به حداکثر رسیده است.

وی بیان کرد: افزایش درآمدهای غیرنفتی نیز به حدی است که در بخش گمرکات رشد ٧٠ درصدی درآمدزایی داشته ایم و ١٢٠ درصد مصوبه درآمد مالیاتی امسال محقق شده است.

علم الهدی گفت: در کنار تمام این موفقیتها مردم از دولت مطالبه فرهنگی دارند، در این کشور کشف حجاب معنایی ندارد و دولت باید با استفاده از ظرفیت‌های مقتدرانه خود این مشکل فرهنگی را حل کند.

وی اظهار امیدواری کرد: با تلاش دولت شاهد ثبات معیشتی، رشد اقتصادی و حل مشکلات فرهنگی در کشورمان باشیم.

2727