شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##کلوپ#پرونده#انتقال#صلاح#الاتحاد#بست

کلوپ پرونده انتقال صلاح به الاتحاد را بست

کلوپ پرونده انتقال صلاح به الاتحاد را بست

ورزش سه نوشت: یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، یک بار دیگر تاکید کرد که محمد صلاح را به هیچ قیمتی نخواهد فروخت.

لیورپول فصل جدید لیگ برتر را با تساوی 1-1 مقابل چلسی آغاز کرد. این تیم در هفته دوم بورنموث را با نتیجه 3-1 شکست داد و روز یکشنبه سومین بازی خود در فصل جدید را مقابل نیوکسل انجام خواهد داد. صحبت های یورگن کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی قبل از این دیدار حساس را در ادامه می خوانید:

آخرین وضعیت صلاح
صحبت در مورد داستان ها و شایعات رسانه ای دشوار است. ولی از نظر ما چیز خاصی برای گفتن وجود ندارد. محمد صلاح بازیکن لیورپول است و فروشی نیست. فلسفه زندگی من این است که اگر مشکلی داشته باشم به آن فکر می کنم و فعلا مشکلی وجود ندارد. البته قبلا هم گفته ام که اگر پیشنهادی هم وجود داشته باشد پاسخ ما منفی است!
کلوپ بعد از توضیحاتش در مورد صلاح با این سوال مواجه شد که «آیا ستاره مصری هنوز به لیورپول متعهد است؟» پاسخ او کوتاه و قطعی بود: بله صد در صد!

بازی سخت مقابل نیوکسل
یک بازی خارج از خانه سخت مقابل نیوکسل داریم. آنها تیم فوق العاده قدرتمند و توسعه یافته ای هستند که کادر فنی و بازیکنان خوبی دارند. تونالی و بارنز دو ستاره اصلی نیوکسل هستند و بازی با این تیم در جو پرشور ورزشگاه خانگی اش واقعا سخت است. آنها با شایستگی در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند و پیشرفت‌شان با ادی هاو فوق العاده است.

آخرین وضعیت مصدومان لیورپول
ترنت الکساندر آرنولد خوب است. تیاگو و کورتیس جونز از دوشنبه به تمرینات بر می گردند و وضعیت ابراهیم کوناته هنوز کاملا مشخص نیست.

بخشش کارت قرمز الکسیس مک آلیستر
هدف ما از اعتراض به کارت قرمز مک آلیستر کاملا مشخص بود و فکر می کنم تقریبا همه موافق هستند که اخراج او درست نبود. او خطای خشنی انجام نداد که مستحق دریافت کار قرمز باشد. بخشش این کارت قرمز خبر بسیار خوبی برای ما بود.

نقل و انتقالات گرانقیمت عربستانی‌ها
کاملا واضح است که از چنین چیزی استقبال نمی کنیم. قبلا این طور بود که ما اگر بازیکنی می خواستیم پول آن را می پرداختیم و به خدمتش می گرفتیم اما اکنون سطح جدیدی از نقل و انتقالات را شاهد هستیم. البته نمی توان کاری کرد چرا که بخشی از تجارت فعلی است. چیزی که مقابله با این موضوع را غیرممکن می کند این است که با وجود بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی ما آنها می توانند همچنان بازیکن جذب کنند. به نظرم فیفا می تواند تغییراتی در این زمان ها ایجاد کند.

257 251