شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات#وزن

احمد کریمی اصفهانی، عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری:

پایداری‌ها یکبار بدون ائتلاف وارد انتخابات شوند تا وزن خود را بسنجند؛ فکر می‌کنند در این مملکت از همه متدین‌تر و انقلابی‌ترند

یک فعال سیاسی اصولگرا به جبهه پایداری پیشنهاد کرد برای آنکه وزن خود را بسنجند یکبار بدون ائتلاف با دیگر اصولگرایان وارد انتخابات شوند.

پایداری‌ها یکبار بدون ائتلاف وارد انتخابات شوند تا وزن خود را بسنجند؛  فکر می‌کنند در این مملکت از همه متدین‌تر و انقلابی‌ترند
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۳ ۰۹:۳۶:۳۶
اعتمادآنلاین |

احمد کریمی اصفهانی، دبیرکل جامعه اصناف و بازار و عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری، ورود دولت به عرصه انتخابات را خطرناک می داند و می گوید؛«در برخی مواقع یک اتفاقاتی می افتد که این اتفاقات خوب نیست. مثل این که دولت فکر کند که باید مجلسی باشد که هماهنگ با او باشد،به نظر من این بسیار فکر اشتباهی هست. حتما آنها باید استقلال خودشان را داشته باشند.»

این چهره سیاسی اصولگرا گریزی به سهم خواهی پایداری ها در چند انتخابات اخیر زد و به آنها پیشنهاد کرد برای آنکه وزن خود را بسنجند یکبار بدون ائتلاف با دیگر اصولگرایان وارد انتخابات شوند.

کریمی اصفهانی از پیش ثبت نام انتخابات دفاع می کند و معتقد است؛ «شورای نگهبان با فرصتی که دارد می تواند روی استعلام‌ها کارشناسانه تر عمل کند. بحث ما این است که اگرآحاد مردم این را متوجه بشوند که بالاخره نماینده‌ای در مجلس دارند قطعا در انتخابات شرکت می کنند.»

به گزارش خبرآنلاین بخش هایی از گفت و گوی کریمی اصفهانی را در ادامه می خوانید: