شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رونالدو#جدید#بیرانوند

کری خوانی جدید بیرانوند برای رونالدو / این بار علی بیرو اسیر غرور می شود؟

اظهار نظر جالب بیروانوند در مورد تقابل با رونالدو
کری خوانی جدید بیرانوند برای رونالدو / این بار علی بیرو اسیر غرور می شود؟
وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی مقابل هم صف‌آرایی کردند. بخشی از حواشی این بازی در زیر آمده است:

علیرضا بیرانوند سنگربان تیم پرسپولیس پس از حضور در ورزشگاه آزادی، در واکنش به سؤال خبرنگاران درباره قرعه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و همگروهی شاگردان یحیی گل‌محمدی با یاران کریستیانو رونالدو در النصر عربستان گفت: قدمش روی جفت چشم‌هام!

کانون هواداران باشگاه پرسپولیس در اقدامی عجیب، نام اسپانسر باشگاه را پوشاند که این پوشش با شروع بازی برداشته شد. در طول هفته گذشته اختلافی میان مدیران پرسپولیس و اسپانسر باشگاه ایجاد شده بود.

تیم فوتبال پرسپولیس , علیرضا بیرانوند ,

نام یاسین سلمانی خرید جدید پرسپولیس در لیست ۱۸ نفره این تیم مقابل ذوب‌آهن دیده می‌شود.

* ورزشگاه آزادی که از ماه‌ها قبل به‌خاطر مرمت و بازسازی در حال تعمیر است، نسبت به هفته‌های گذشته پیشرفت خاصی نداشته است. در حالی که سکوهای در حال تعمیر پوشانده شده بود، پوششی روی تجهیزات لازم برای مرمت سکوها وجود نداشت.

تیم فوتبال پرسپولیس , علیرضا بیرانوند ,

* حمید مطهری مربی تیم ملی ایران، این مسابقه را از جایگاه ویژه تماشا می‌کند. نیما نکیسا مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن نیز از میهمانان حاضر در ورزشگاه آزادی است.