شهر خبر

احتمال زندانی شدن اسطوره باشگاه بارسلونا

فوتبالیست سابق برزیلی به دلیل شکایت درباره شرکت هرمی خود در مجلس نمایندگان برزیل حاضر نشد.

احتمال زندانی شدن اسطوره باشگاه بارسلونا

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

برای تحقیق در مورد یکی از شرکت‌های رونالدینیو که در طرحی هرمی از ارزهای دیجیتال استفاده کرده، این بازیکن باید در مجلس نمایندگان حاضر شود، و اگر این بار هم حضور پیدا نکند ممکن است به زندان بیافتد.

با توجه به غیبت این بازیکن برزیلی در کمیته پارلمانی، اورئو ریبیرو، رئیس این کمیته با اشاره به احضار اسطوره بارسلونا برای پنج شنبه جاری، اظهار داشت که او در صورت عدم حضور تحت پیگرد نیروهای پلیس قرار خواهد گرفت.

ملی‌پوش سابق برزیل مظنون است زیرا نام یکی از شرکت‌های او در تحقیقات مربوط به کلاهبرداری ظاهر می‌شود. این شرکت به نام ۱۸kRonaldinho، سودهای پولی کاذب بیش از ۲ درصد در روز را به سرمایه‌گذارانی که حداقل ۳۰ دلار ارز مجازی در شرکت او قرار داده بودند، ارائه داد.

شرکت در ابتدا تنها به منظور تجارت ساعت و جواهرات تاسیس شده بود، اگرچه دفتر دادستانی برزیل تصریح می‌کند که این شرکت بر روی هرم مالی با ارزهای دیجیتال متمرکز شد و اکنون رونالدینیو متهم به کلاهبرداری از آن است. وکلای رونالدینیو اطمینان می‌دهند که فوتبالیست سابق قربانی شرکت مذکور بوده است و از چهره و نام وی به شکل غیرقانونی و بدون مجوز برای کلاهبرداری از مشتریان استفاده شده است.