شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#بازیکنان
عمرو وردة قراردادش را با راجا فسخ می‌کند

همبازی و رفیق محمد صلاح در یک قدمی پیوستن به استقلال!

به نظر می رسد که عمرو وردة یکی از بازیکنان خارجی باشد که راهی استقلال می شود.

هموطن محمد صلاح در یک قدمی پیوستن به استقلال!

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

باشگاه استقلال شب گذشته اعلام کرد که پرونده جذب دو بازیکن خارجی را باز کرده است و قرار است این دو بازیکن به زودی برای مذاکره نهایی و شرکت در تست پزشکی به ایران بیایند. خبری که در ابتدا تصور می شد برای خروج از زیر فشار هواداران به مدیریت باشگاه منتشر شده ولی اکنون این خبر رنگ و بوی واقعیت به خود گرفته است.

یکی از بازیکنانی که مورد توجه استقلال گرفته، عمرو وردة بازیکن مصری است که پس از پایان قراردادش با آپولون لیماسول قبرس، بازیکن آزاد بود و با وجود اینکه از سوی نکونام به مدیران باشگاه معرفی نشده بود، مذاکره ای با او صورت نگرفت و وردة نیز با عقد قراردادی به تیم راجا کازابلانکا مراکش پیوست.

1913813

این بازیکن که به نظر می رسد از حضور در تیم مراکشی رضایت ندارد، تنها چند روز پس از امضای قرارداد با راجا، در تمرینات این تیم شرکت نکرد و حتی برخی از رسانه های مصری در شبکه های اجتماعی اعلام کردند عمرو وردة در مراکش ناپدید شده و زمانیکه مسئولین تیم کازابلانکا به محل اقامت این وینگر مصری رفته اند، اثری از این بازیکن پیدا نشده و تلفن همراهش نیز خاموش بوده است.

این اتفاقات سبب شد تا محمد بودریقة، رئیس باشگاه راجا کازابلانکا در گفتگو با روزنامه الوطن اسپورت این اخبار را تکذیب و اعلام کند که عمرو وردة در تمرینات تیم حضور دارد و خبر ناپدید شدن این بازیکن، شیطنت رسانه های مصری و مراکشی بوده است.

1913811

اما ظهر امروز این بازیکن یک استوری را از خود روی تخت بیمارستان منتشر کرد که در حال تزریق سرم است. عمرو وردة همچنین تصویر پروفایل خود در اینستاگرام را که در حال انجام تست های پزشکی با تیم جدیدش بود را حذف کرد تا شایعات درخصوص او افزایش یابد.

این وینگر مصری دقایقی پیش در گفتگویی که با وب سایت مصری یالا کورة داشت مدعی شد به دنبال جدایی از راجا کازابلانکاست. عمرو وردة در اظهاراتی کوتاه گفت: به دلیل مشکلات سلامتی مجبور به فسخ قراردادم با تیم راجا کازابلانکا هستم.

1913812

از سوی دیگر، وب سایت ترانسفر مرکاتو مصر به نقل از منابع خصوصی و موثق خود مدعی شد که عمرو وردة در روزهای اخیر با یکی از مسئولان باشگاه راجا کازابلانکا صحبت کرده و از تمایل خود برای فسخ قرارداد با این تیم مراکشی و حضور در باشگاه دیگری خبر داده است.

باید منتظر ماند و دید که سرنوشت عمرو وردة و راجا کازابلانکا به کجا ختم خواهد شد. در صورت فسخ رسمی قرارداد این بازیکن با تیم مراکشی، به نظر می رسد که او راهی استقلال شود.