شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#لاریجانی#انقلابی

صادق محصولی:

مردم از انقلابی نماها ناراحتند | کنایه به اصطلاح «خالص‌سازی» لاریجانی

صادق محصولی معتقد است در جنگ ترکیبی با دشمن، برخی به اصطلاح خودی از پشت ضربه می‌زنند بدون آن که دیده شوند. این را فقط کسانی که بصیرت دارند متوجه می شوند.

مردم از انقلابی نماها ناراحتند | کنایه به اصطلاح «خالص‌سازی» لاریجانی
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۱ ۲۰:۱۵:۴۸
اعتمادآنلاین |

صادق محصولی، دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در نشست پایان دوره دفتر تحکیم وحدت گفت: شاهدیم برخی به اصطلاح خودی از پشت ضربه می‌زنند بدون آن که دیده شوند. این را فقط کسانی که بصیرت دارند متوجه می شوند.

به گزارش سایت جبهه پایداری، محصول صادقی دبیرکل حببه پایداری انقلاب اسلامی گفت: باید مراقب واژه‌سازی با پروپاگانداهای کسانی که سالیان سال در پست های مختلف نظام حضور داشتند و بیشتر از خدمت به مردم خیانت کرده‌اند و امروز طلبکار هستند، باشیم و تحت تاثیر شعار ها و واژه سازی های آنها  مثل «خالص‌سازی» نباشیم.

او گفت: آنها خودشان بیشتر دنبال خالص سازی اند. بله، خالص سازی حضور چهره های غربگرا در پست های مختلف کشور؛ و برای همین از حضور نیرو های انقلابی در مجلس و دولت واهمه دارند غربگراهایی که از انقلابی بودن پشیمان شده اند و حتی نسبت به سیاست ها و اقدامات امام راحل اعلام مخالفت و پشیمانی می‌کنند.

وی افزود: ما در انتخابات مجلس، باید کسی را انتحاب کنیم که اصلح باشد کسی که مجلس را خانه امید ایرانیان ببیند، عدالت خواه و عدالت گستر، فساد گریز و فساد ستیز باشد. 

دبیرکل جبهه پایداری گفت: ما امروز از عملکرد و جهت گیری های آقای رئیسی حمایت و تشکر می‌کنیم و در عین حال به کسی چک سفید نمی‌دهیم. به ایشان عرض می کنیم  دست شما درد نکند اما این مقدار کافی نیست. لیاقت مردم ما خیلی بیشتر از این‌ها است و مردم انتظار دارند مسئولینی را که با مشی انقلابی  و تحولگرای شما همخوانی ندارند بسرعت عوض کنید.

محصولی در ادامه بااشاره به برخی سهم خواهی ها در دولت افزود: جبهه پایداری دنبال سهم خواهی نبوده و نیست. با اینکه حتی یک نفر هم از اعضای جبهه پایداری در کابینه نیست ولی اعتقاد داریم موفقیت دولت و دیگر قوا موفقیت همه جبهه انقلاب است و فرقی نمی‌کند آن مسئول از جبهه پایداری باشد یا نه. 

وی بیاد کرد: این فرمایش حضرت آقا و مرّ قانون است که مجلس نباید در عزل و نصب دولت دخالت کنند. ولو بهانه ای هم برای دخالت داشته باشند. 

صادق محصولی مطرح کرد: کسی که مسئولیتی را در کشور بر عهده می‌گیرد درحالی که شخص دیگری بهتر و شایسته تر از او وجود داشته باشد، به خدا و پیامبر و مؤمنان خیانت کرده است. 

صادق محصولی، دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پایان گفت: مردم از انقلابی ها ناراحت نیستند، از انقلابی نماها ناراحتند، از آنهایی که ادعای انقلابی می کنند و مسئولیتی می‌گیرند. فرقی نمیکند پست وزارت باشد یا معاونت؛ نمایندگی مجلس، استانداری یا هر پست دیگری در این مملکت؛ و بجای خدمت، خیانت کرده و دنبال پست و مقام و مسائل مادی دیگر است، مردم از اینها ناراحتند.