شهر خبر

سورپرایز بزرگ نکونام برای سپاهان

ممکن است که جواد نکونام با یک تغییر بزرگ و سیستم جدید نسبت به دیدار برابر ملوان، تیمش را در بازی با سپاهان روانه میدان کند.

سورپرایز بزرگ نکونام برای سپاهان

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

در مهمترین دیدار هفته سوم رقابت های لیگ برتر، سپاهان در استادیوم نقش جهان میزبان استقلال است. ممکن است که جواد نکونام برای این دیدار تغییر بزرگی را نسبت به بازی قبل برابر ملوان در ترکیب تیمش ایجاد کند و با اضافه شدن سلیمی، تیمش را با سه مدافع روانه میدان کند.

سرمربی جوان آبی ها تصمیم دارد تا پس از انجام دو بازی هفته نخست و استفاده از سیستم چهار دفاعه، در دیدار امروز تغییر آرایش داده و با سیستم ۳۵۲ پای به زمین مسابقه بگذارد. موضوعی که در نوع خود جالب توجه خواهد بود.

سیدحسین با یک سیو خوب در بازی با صعت نفت و مهار یک ضربه پنالتی برابر ملوان، کاملا از روحیه بالایی برخوردار است و امید دارد که در بازی امروز نیز دروازه تیمش را بسته نگه دارد.

نکونام برای این دیدار با تغییر سیستم و اضافه شدن ایمان سلیمی به جمع مدافعین، به دیدار سپاهان می رود. او می خواهد با استفاده از سیستم ۳۵۲ برابر تیم مورایس به میدان برود. چشمی در بازی قبل زوج محمدحسین مرادمند در خط دفاعی بود و حالا سلیمی در کنار این دو نفر برابر حریف صف آرایی می کند.

کادرفنی استقلال اعتقاد خاصی به ابوالفضل جلالی دارد و این بازیکن امروز نیز در سمت چپ خط دفاعی بازی می کند و باید رامین رضاییان را در این بازی مهار کند. صالح حردانی که فصل را با گلزنی آغاز کرده، در سمت راست بازی خواهد کرد.

با حضور چشمی در خط دفاع، زبیر نیک نفس تنها هافبک دفاعی تخصصی استقلال است و مأموریت مهار هافبک های طراح سپاهان را دارد. جلوتر از او، آرش رضاوند و مهدی مهدی پور بازی می کنند که در دو هفته اول، کاملا در خدمت تیم بازی کرده و روی گل های استقلال نیز اثرگذار بودند.

استقلال امروز با دو مهاجم پای به زمین مسابقه می گذارد. کوین یامگا یکی از این نفرات خواهد بود که امیدوار به جبران آن موقعیت بزرگ از دست رفته، در دیدار برگشت سال قبل برابر سپاهان است.

دیگر مهاجم تیم، ارسلان مطهری است. بازیکنی که طلسم گل نزنی هایش را در آبادان شکست و امیدوار است یک بار دیگر گلزنی برابر سپاهان را تکرار کند.

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با سپاهان:
سیدحسین حسینی – محمدحسین مرادمند – روزبه چشمی – ایمان سلیمی – صالح حردانی – ابوالفضل جلالی – زبیر نیک نفس – آرش رضاوند – مهدی مهدی پور – کوین یامگا – ارسلان مطهری