شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوری

تونی کروس از عملکرد بازیکن ۲۰ ساله خود به وجد آمد

بلینگام بسیار بالغ است و از تاثیر فوری او خوشحالم.

تونی کروس از عملکرد بازیکن ۲۰ ساله خود به وجد آمد

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

تونی کروس معتقد است که جود بلینگام  فوتبالیستی بسیار بالغ است و خیلی زود خود را به عنوان یک دارایی باارزش برای رئال مادرید ثابت کرده است.

این ملی پوش 20 ساله انگلیسی پس از به ثمر رساندن سه گل در دو بازی اول خود در لیگ و پس از انتقال 103 میلیون یورویی از بروسیا دورتموند به پایتخت اسپانیا، اکنون تبدیل به امید اول هواداران شده است.

1912280

بلینگام با درخشش خود در یک سوم پایانی زمین ثابت کرد که برای مدافعان حریف یک آزار دائمی است و گل‌های او باعث شده رئال مادرید علی‌رغم جدایی کریم بنزما مشکل گلزنی نداشته باشد.

«در مرحله آماده سازی و تمرینات پیش فصل مشخص شد، او چه بازیکن خوبی است. بیلنگام در مدت زمان کوتاهی و به طرز شگفت‌آوری با تیم ادغام شده است.»

1912244

«من احساس بسیار خوبی در مورد او دارم و فکر می‌کنم نسبت به سنش فوق‌العاده بالغ است. جود نه فقط از نظر ذهنی، که از نظر فنی نیز به بلوغ خوبی رسیده و همچنان نیز سعی می‌کند پیشرفت کند. نقاط قوت او زیادند اما بهتر از این‌ها نیز خواهد شد. بسیاری از بازیکنان در سن او مرتکب خطاهای تکنیکی و تاکتیکی زیادی می‌شوند. او یک دارایی بسیار با ارزش است و نیاز نیست خیلی باهوش باشید تا درک کنید جود چه بازیکن غنی و باکیفیتی است.»