شهر خبر

اختصاصی «اعتمادآنلاین»:

تکذیب خبر تغییر معاون اول رئیس‌جمهور/ فتاح تمایلی به ترک بنیاد مستضعفان ندارد

براساس اطلاعات خبرنگار اعتمادآنلاین از منابع موثق خبر تغییرات در دولت کذب است و تصمیمی برای تغییر معاون اول رئیس‌جمهور تا این لحظه گرفته نشده است.

تکذیب خبر تغییر معاون اول رئیس‌جمهور/ فتاح تمایلی به ترک بنیاد مستضعفان ندارد
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۱ ۱۸:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین |

بر اساس اخبار به دست آمده توسط خبرنگار اعتمادآنلاین از منابع موثق، اخبار و شایعات درباره تغییر معاون اول رئیس‌جمهور از اساس کذب است.

به گزارش اعتمادآنلاین، در روزهای اخیر برخی کانال‌های تلگرامی مدعی شده‌اند که محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور قرار است تغییر کند و جای خود را به فرد دیگری می‌دهد. آن‌طور که این کانال‌های رسانه‌ای ادعا کرده‌اند بنا شده سیدپرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان، جایگزین مخبر در جایگاه معاون اولی شود. خبری که البته اولین بار هم نیست که منتشر می‌شود و قبلاً هم چنین گمانه‌زنی‌هایی مطرح شده بود. 

اما بر اساس اطلاعات خبرنگار اعتمادآنلاین از منابع موثق این خبر کذب است و تصمیمی برای تغییر معاون اول رئیس‌جمهور تا این لحظه گرفته نشده.

همچنین آن‌طور که خبرنگار اعتمادآنلاین کسب اطلاع کرده در دفعات قبل که شایعاتی درباره تغییر مخبر و جایگزینی او با فتاح منتشر شده است، فتاح در جمعی خصوصی تاکید کرده قصد ترک بنیاد مستضعفان را ندارد و ترجیح می‌دهد اگر کاری از دستش برمی‌آید در همین جایگاه انجام دهد.