شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#سپاهان#ستاره#انتقام#گیرد؟

ستاره سپاهان از استقلال انتقام می گیرد؟

مدافع سابق استقلال ممکن است به خاطر مصدومیت بازی با استقلال را از دست بدهد.

ملاقات سیاوش و استقلال به تعویق افتاد

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

سیاوش یزدانی مدافع تیم سپاهان روز گذشته یک استوری را در اینستاگرامش پست کرد که در آن لباس جراحی به تن کرده بود و این موضوع باعث نگرانی هواداران سپاهان شد. برخی فکر کردند که او قصد انجام عمل جراحی دارد اما بعد مشخص شد که او برای زدن یک نوع آمپول برای درمان کمرش به پزشک مراجعه کرده و جراحی در کار نیست. 

یزدانی در مراسم ختم پدر پیام نیازمند دروازه بان سپاهان نیز حضور پیدا کرده بود اما به نظر می رسد هنوز به طور صددرصد از مصدومیت رها نشده است. این مدافع 31 ساله که سابقه حضور در استقلال تهران و پیکان را هم در کارنامه دارد در اردوی پیش فصل تیمش دچار مصدومیت شد و البته به نظر روند بهبود را طی کرده چرا که سرمربی پرتغالی سپاهان در دقایق پایانی بازی با ذوب آهن از او در ترکیب تیمش استفاده کرد. با اینحال یزدانی اولین بازی این فصل را تجربه کرد اما باید دید او از چه زمانی می تواند در ترکیب ثابت تیم حضور پیدا کند.  

با توجه به بازگشت نیلسون جونیور از محرومیت و در حالی که هادی محمدی نیز در بازی با ذوب آهن از سوی مورایس در ترکیب اصلی قرار گرفت به نظر سیاوش یک رقابت سخت را برای رسیدن به ترکیب اصلی داشته باشد آن هم در هفته دوم که سپاهان باید در ورزشگاه خانگی یک دیدار بسیار سخت برابر استقلال را برگزار کند. هرچند این دیدار می تواند برای سیاوش یک بازی متفاوت باشد. بعد از آن جدایی عجیب در میانه های فصل گذشته، شاید اگر این تقابل شکل می گرفت یک عامل دیگر به چندی دلیل جذابیت این بازی افزوده می شد.