شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#دولت#اصولگرا#نماینده مردم

کنایه انتخاباتی یک نماینده به پدرخوانده های سیاسی جریان اصولگرا

کنایه انتخاباتی یک نماینده به پدرخوانده های سیاسی جریان اصولگرا

مُنیبان نوشت: نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس می‌گوید: بنده معتقد هستم است افراد که خود را پدر خوانده و پدر بزرگ جریان‌های سیاسی ارزیابی می‌کنند ابتدا باید پاسخگوی عملکرد خود باشند و داستان خالص‌سازی در مجلس و ادامه آن در دولت چه بازخوردی برای جامعه داشت، را روشن کنند.

غلامرضا نوری قزلجه، نماینده مردم بستان‌ آباد در مجلس، درباره لیدری چهره‌های اصول‌گرا بر مجلس یازدهم گفت: بله، همانطور که چهره‌های اصول‌گرا ادعا و اذعان می‌کنند در شکل‌گیری مجلس یازدهم نقش داشتند و اینکه می‌گویند این مجلس خوب نشد و می‌خواهیم انقلابی‌تر از آن را درست کنیم نشان‌دهنده این است که چهره‌های اصول‌گرا این مجلس را درست کردند و هم می‌خواهند روی مجلس بعدی کار کنند.

او افزود: اما بنده معتقد هستم است افراد که خود را پدر خوانده و پدربزرگ جریان‌های سیاسی ارزیابی می‌کنند ابتدا باید پاسخگوی عملکرد خود باشند و داستان خالص‌سازی در مجلس و ادامه آن در دولت چه بازخوردی برای جامعه داشت، را روشن کنند و بگویند عملکرد آنها به چه صورت بود و چه گلی بر سر مردم زدند بعد به دنبال سازمان‌دهی جدید باشند.

نوری قزلجه در ادامه تصریح کرد: به عبارت دیگر افرادی که در کاری دخالت و مداخله می‌کنند باید مسئولیت آن را هم بپذیرند. برای نمونه اگر بنده امروز آستین بالا زدم و می‌گویم من مجلس و جریانات را شکل دادم الان هم باید پاسخگوی عملکرد آن جریان باشم به این ترتیب نیست که از طرفی بگویم من نبودم و از طرف دیگر ادعا کنم که من سازمان‌دهی کردم و اتفاقاً در مجلس آینده می‌خواهم سازمان‌دهی شکل دیگری و بهتری داشته باشم. بنابراین افراد باید پاسخگوی عملکرد خود باشند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش که با توجه به اینکه شما در حال حاضر در فضای مجلس حضور دارید، چند درصد نمایندگان بر این باورند که چهره‌هایی نظیر حدادعادل و سایرین لیدر هستند و به نمایندگان خط می‌دهند، خاطرنشان کرد: بله، اکثریت مجلس هماهنگ هستند چراکه این جریانات دستشان در کمک کردن باز است. زمانی گفته می‌شود جریان اعتدالی و اصلاح‌طلب از کسی حمایت می‌کند که این حمایت از نوع اجتماعی است اما وقتی از جریان اصول‌گرا کسی می‌گوید ما حمایت می‌کنیم در هر صورت حمایت آنها پر برکت است، کسی هم منکرش نمی‌شود و حتماً چهره‌هایی هم برای جلب حمایت آنها داوطلب می‌شوند چراکه حمایت اصول‌گرایان با برکت است.

۲۷۲۲۰