شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#نیمار#جدید#سود#پدر#پولدار#شد!

پدر نیمار پولدار شد!

پیدا کردن اسپانسر جدید برای پدر نیمار سود زیادی داشت.

پدر نیمار پولدار شد!

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

آندرس روئدا، رئیس باشگاه سانتوس اعلام کرد که این باشگاه قراردادی با اسپانسر جدیدش (Blaze) به ارزش 4.5 میلیون دلار بسته که 10 درصد از آن به پدر نیمار خواهد رسید.

شرکت NN Consultoria که متعلق به پدر نیمار، ستاره برزیلی الهلال، است مامور یافتن اسپانسر جدید برای سانتوس بود که بعد از انجام موفق این ماموریت، 4.5 میلیون دلار به جیب زد.

مدت این قرارداد دو ساله است و شرکت Blaze متعهد به پرداخت 4.5 میلیون دلار در سه قسط به باشگاه سانتوس شده است. قسط اول این قرارداد چند روز بعد از نهایی شدنش به مبلغ 2.5 میلیون پرداخت شد و قرار است مبلغ باقی مانده به صورت ماهانه (870 هزار دلار) به سانتوس پرداخت شود.

1914177

پدر نیمار که به واسطه بازی کردن او در سانتوس رابطه خوبی با این باشگاه دارد با تایید این موضوع اعلام کرد که سران سانتوس به او گفته بودند که نیاز به اسپانسر جدیدی دارند و به همین دلیل در ازای قراردادی که 10 درصد از آن متعلق به او بود با Blaze به توافق دست یافتند.

همکاری پدر نیمار در این زمینه پیش از این فاش شده بود اما مبلغ توافق بین طرفین سوال مهمی بود که باشگاه سانتوس آن را اعلام کرد. نکته برجسته در این مورد افزایش دو برابری سود سانتوس از اسپانسر روی پیراهن است که معامله را به حالت ایده آل برد برد تبدیل کرده است.