شهر خبر

تعیین تکلیف واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر

تعیین تکلیف واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در نشست مشترک با رئیس اتاق تعاون ایران بر تلاش برای احصا و رفع مشکل ۲۴ هزار واحد باقی‌مانده مسکن مهر مربوط به تعاونی‌های مسکن تاکید کرد.

ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه باید واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر در کشور به اتمام برسد، گفت: در جلسه مشترک با رئیس اتاق تعاون ایران بر تلاش برای احصا و رفع مشکل ۲۴ هزار واحد باقی‌مانده مسکن مهر مربوط به تعاونی‌های مسکن، در جهت حل مشکل تعاونی‌ها پیشنهاد تشکیل کمیته مشترک با اتاق تعاون مطرح شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: ورود اتاق تعاون برای رفع اختلافات داخلی و پیشبرد پروژه‌ها ضروری است و این مشکلات با تعامل حل خواهد شد.

وی بر استمرار جلسات مشترک با اتاق تعاون تاکید و اضافه کرد: هم در سطح ملی و هم در سطح استان باید جلسات مستمر هفتگی برگزار شود تا مشکل هر کدام از تعاونی‌های مسکن مهر احصا و رفع شود.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن همچنین از فعالیت حدود ۲۰۰ هزار تعاونی در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و اظهار کرد: از طریق اتاق تعاون استان‌ها می‌توان به کار آنها بهتر رسیدگی کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن، وی اعلام کرد: بیشترین تعاونی‌های مشکل دار در استان خوزستان قرار دارند که برای حل مشکل این واحدها باید تلاش بیشتری از سوی مسئولان استان صورت گیرد و دولت برای رفع این مشکلات تلاش و مساعدت لازم را به عمل خواهد آورد.