شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#ایران#فوتبال#فوتبال ایران

خط و شنان سرمربی سابق استقلال برای صدرنشینان

چهارشنبه شب و دستکم تا پیش از ساعت 21 لیگ برتر فوتبال ایران می تواند یک صدرنشین کاملا جدید و متفاوت داشته باشد.

فکری: با صدر جدول زیاد خوب نیستم

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

هوادار امسال با جذب زودهنگام محمود فکری و بستن تیم در همان اولین روزهای نقل و انتقالات یکی از اولین تیم هایی بود که فصل آماده سازی را شروع کرد. این تیم در دو بازی ابتدایی برابر مس رفسنجان ابتدا بدون گل مساوی کرد و سپس توانست شمس آذر را در یک بازی خارج از خانه دو، یک شکست بدهد. هوادار در هفته سوم در تهران میزبان آلومینیوم اراک است، تیمی که محمودفکری سرمربی بنفش ها معتقد است یکی از اصلی ترین رقیبان تیمش در جدول است. با اینحال نکته جالبی که وجود دارد اینست که هوادار این شانس را دارد تا چهارشنبه شب حتی شده برای ساعتی صدرنشینی در لیگ برتر ایران را تجربه کند. اتفاقی که برای این باشگاه تازه تاسیس می تواند یک اتفاق تاریخی بود. 

" ابتدا به پیام نیازمند عزیز تسلیت می گویم. خدا به ایشان و خانواده اش صبر بدهد." .او افزود:" رسیدیم به هفته سوم. این بازی مقابل یکی از تیمهایی است که در جدول رقیب ما است. امیدوارم ابتدا بتوانیم از این بازی حداقل امتیاز را بگیریم. اگر بچه ها باهوش باشند سه امتیاز را بگیریم که اتفاق خیلی خوبی است."

 


آلومینیوم تیم خوبی است کادرفنی خوبی دارد. بازیکنان جوان و باتجربه ای دارد که با کیفیت هستند. دو نمایش خوب  برابر پرسپولیس و استقلال خوزستان داشتند. مقابل پرسپولیس به نظرم مستحق باخت نبودند با اینحال الان هم سه امتیاز دارند. امیدوارم فردا بازی خوبی شود و هم هواداران لذت ببرند و ما هم بتوانیم برنده بازی شویم.


ما با صدر جدول زیاد خوب نیستیم. 4 امتیازی که در دو بازی گذشته گرفتیم امتیازات خوبی برای هوادار بود. نگاه باشگاه اینست که جایگاه خوبی را در جدول داشته باشد و بتواند یک رقمی باشد. زیاد به صدرجدول و اتفاقاتی از این دست فکر نمی کنیم. دوست داریم امتیاز بگیریم. مطمئنا اگر سه امتیاز را بگیریم و بیاییم صدرجدول، صدر برایمان ماندگار نخواهد بود اما سه امتیاز به دردمان خواهد خورد. آلومینیوم رقیب ما در جدول است و هرچه بتوانیم از رقیبانمان سه امتیاز بگیریم به نفعمان است. اگر تبوانیم صدرجدول را هم تجربه کنیم اتفاق خوبی برای باشگاه هوادار به حساب می آید.

وی ای آر
فوتبال ما اگر می خواهد حرفه ای باشد یا باید سوار موتور هزار شویم یا لاک پشتی هم شده بالاخره قدم هایی برداریم. در بازی برابر شمس آذر داورها تماس رادیویی هم باهم نداشتند. جا دارد از داوران تشکر کنیم با کمترین امکانات کار می کنند. بازی های خارجی را نگاه می کنیم که تمام ابزار و تکنولوژی را استفاده می کنند باز داور هم ممکن است اشتباه کند، اما داوران ما در جو و شرایط خیلی سخت زندگی و اقتصادی سوت می زنند اشتباهاتشان حتی کمتر از داوران خارجی است. این به آن معنانیست که ما نباید حرفه ای شویم. مسئولان باید تلاش کنند این تکنولوژی را بیاورند تا اشتباهات کمتر و عدالت برقرار شود.

 


توجه کردن به یکسری آمارها نمی دانم کار درستی است یا نه؟ یکسری آمارها خوب است. ما  ولی توجه به این مسایل نداریم. می رویم سه امتیاز را بگیریم اما یک امتیاز هم خوب است. بازی خیلی نزدیک است و هر اتفاقی ممکن است در آن رخ دهد. بتوانیم برنده شویم اتفاق خوبی است. 


دستگردی چون در شهرک اکباتان و داخل شهر است امکاناتی مثل پارکینگ یا سرویس های مورد نظر هواداران را ندارند و فکر کنم همین موضوع باعث می شود که بازی را بدون تماشاگر برگزار کنند. چون اگر هزار نفر هم بیایند اختلال در زندگی مردم شهرک بوجود می آورد. امیدوارم ورزشگاههای بزرگتر در جای مناسب تر ساخته شود تا این مشکلات حل شود.


فکر کنم بهتر از بودجه ای که باشگاه در نظر داشت، عمل کردیم. کیفیت بازیکنان ازبودجه ای که خرج کردیم بالا تر است. تیم شانزدهم از نظر بودجه هستیم ولی فکر می کنم در بحث فنی خیلی بالاتر می توانیم باشیم. هنوز به صورت صددرصد فعالیت ما در نقل و انتقالات تمام نشده و می توانیم جا به جایی هایی داشته باشیم.