شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#مجلس#باشگاه پرسپولیس#دولت

هیئت مدیره باشگاه: رواست تا ۱۰۰۰ میلیارد هزینه کنیم، بازیکنان حق دارند گلایه مالی داشته باشند

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گلایه بازیکنان این تیم به حق دانست و گفت: دولت و مجلس در مورد تیم ها عدالت را رعایت نکرده اند و برخی می توانند از بودجه دولتی استفاده کنند اما ما نه.

هیئت مدیره باشگاه: باید تا ۱۰۰۰ میلیارد هزینه کنیم، بازیکنان حق دارند گلایه مالی داشته باشند

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

حسین خبیری در واکنش به مصاحبه بازیکنان پرسپولیس پس از دیدار برابر تراکتور و انتقاد از شرایط مالی باشگاه گفت: گلایه بازیکنان پرسپولیس به حق است چون قهرمان شدند و دل هواداران را شاد کردند اما باشگاه نتوانسته است حق و حقوق آنها را بدهد.

وی با تاکید بر این که پرسپولیس از کمک های دولتی بی بهره است و صرفا از تبلیغات درآمدزایی کرده است گفت: ما در بحث اسپانسر پیراهن بهترین عملکرد را با یک رقم خوب داشتیم؛ البته چند اسپانسر فرعی هم داشتیم. با این حال اینها کفاف امورات باشگاه را نمی دهد.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با انتقاد از سیاست دوگانه دولت و مجلس در مورد تیم ها گفت: اینکه طبق مصوبه مجلس ردیف بودجه نداریم ما را با مشکل مواجه کرده است؛ چطور فولاد، پیکان، سپاهان و ... می‌توانند از متولی‌هایشان بودجه بگیرند اما پرسپولیس متولی ندارد!

وی ادامه داد: چطور شرکت فولاد مبارکه می‌تواند برای سپاهان هزینه کند؟ تیم های پیکان و ذوب آهن و ... نیز همین شرایط را دارند و از بودجه دولتی استفاده می کنند. برخی تیم ها ۵۰۰ میلیون در حساب شان است و شروع می کنند به بازیکن گرفتن و آماده شدن. برخی هم که حتی تا ۱۰۰۰ میلیارد تومان هزینه می کنند.

حسین خبیری تاکید کرد: در حالی که اکثر تیم ها از بودجه دولتی استفاده می کنند پرسپولیس از این کمک ها بی بهره است و خصوصی سازی هم که به درستی انجام نشد و وضعیت باشگاه بهم ریخته است.