شهر خبر

پیش بینی یک اصولگرا از سهم جبهه پایداری از کرسی های مجلس آینده

پیش بینی یک اصولگرا از سهم جبهه پایداری از کرسی های مجلس آینده

نامه نیوز نوشت: فعال سیاسی اصولگرا گفت: هر زمان که به انتخابات نزدیک می شویم پایداری شروع می کند از انتخاب اصلح حرف می زند تا آنکه بالاخره با کسی کنار بیاید.

احمد کریمی اصفهانی درباره دیدگاه سعید جلیلی مبنی بر تشکیل مجلسی با نمایندگان اصلح، به کنایه گفت: اصلا کسی غیرپایداری‌ها در ایران اصلح نیست، پایداری ها از همه انقلابی تر و مومن تر و متخصص تر هستند؛ به همین خاطر جز خودشان کس دیگری را قبول ندارند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه درباره تأثیرگذاری جبهه پایداری بر دولت سیدابراهیم رئیسی افزود: تأثیر آنها آنقدری نیست که برخی ها می گویند. در مجموع پایداری جایگاه و پایگاهی ندارد.

این فعال سیاسی اصولگرا درباره تسلط پایداری بر مجلس آینده اظهار کرد: این اتفاق نخواهد افتاد. پایداری زمینه رأی در جامعه ندارد بنابراین با هدف سهم خواهی موضوعاتی همچون انتخاب اصلح را مرتب مطرح می کند. اگر این جبهه به حرفی که می زند باور واقعی دارد، یک بار به تنهایی وارد میدان انتخابات شود.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری ادامه داد: حتی یک مورد هم از جبهه پایداری سراغ نداریم که به تنهایی وارد میدان انتخابات شده باشد چون می داند اگر تنها بیاید جایگاه و موقعیتش در جامعه مشخص می شود. هر زمان که به انتخابات نزدیک می شویم پایداری شروع می کند از انتخاب اصلح حرف می زند تا آنکه بالاخره با کسی کنار بیاید.

۲۷۲۲۰