شهر خبر

رونمایی از بمب نقل و انتقالات ایران: این ستاره از چین آمد

ستاره فوتسال ایران در بازگشت از چین با باشگاه کراپ الوند قرارداد بست.

بمب نقل و انتقالات ایران از چین آمد(عکس)

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

 تیم فوتسال کراپ الوند که طی سه هفته ابتدایی فصل جدید لیگ برتر نمایش دور از انتظاری داشت و نتوانست حتی در یک مسابقه صاحب امتیاز شود و سه شکست پیاپی داشت، پس از انتخاب علی افضل به‌عنوان سرمربی، حالا با یک ستاره فوتسال ایران هم قرارداد امضاء کرد.

احمد اسماعیل‌پور که در جام جهانی ۲۰۱۶ مدال تاریخی برنز را همراه با تیم ملی فوتسال به دست آورد و علاوه بر آن به‌عنوان سومین بازیکن برتر این رقابت‌ها معرفی شد، اکنون با عقد قراردادی رسما به کراپ الوند پیوست.

1912882اسماعیل‌پور در فصل گذشته سوپر لیگ چین ۲۷ گل به ثمر رساند و در پنج فصل گذشته دو بار به‌عنوان بهترین بازیکن این رقابت‌ها معرفی شده است

این ستاره سابق تیم ملی فوتسال که طی پنج فصل گذشته در سوپر لیگ چین بازی کرده و برای تیم‌های چیندائو و شنزن به میدان رفته بود، تصمیم گرفت دوباره به ایران برگردد و با کراپ الوند قرارداد امضاء کند.

این فوتسالیست ایرانی که یک دوره آقای گلی جام باشگاه‌های آسیا را هم دارد، دو دوره در لیگ قهرمانان همراه با فولاد ماهان و گیتی‌پسند به قهرمانی رسیده بود.

اسماعیل‌پور نخستین بازی رسمی خود برای کراپ الوند را باید دو روز دیگر مقابل گیتی‌پسند و تیم سابق خود برگزار کند که جدال خاصی برای این فوتسالیست در بازگشت به لیگ برتر ایران خواهد بود.