شهر خبر

پرونده رحیمی جهان‌آبادی به قوه قضائیه ارسال می‌شود

به گفته نایب رئیس هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان، پرونده جلیل رحیمی جهان آبادی به قوه قضاییه ارسال شده است

پرونده رحیمی جهان‌آبادی به قوه قضائیه ارسال می‌شود
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۹ ۱۹:۵۰:۰۹
اعتمادآنلاین |

حسن شجاعی نایب رئیس هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی در رابطه با حواشی پیش آمده در باره توئیت های جلیل رحیمی‌جهان آبادی نماینده تربت جام در مجلس گفت: جلسه‌ای هیئت نظارت برای بررسی این موضوع برگزار کرد که آقای جهان آبادی نیز در آن حضور داشت و مسائل بررسی شد.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: در این جلسه هیئت نظارت  بر رفتار نمایندگان مجلس به این نتیجه رسید که پرونده آقای جهان آبادی به قوه قضاییه ارسال شود.

پس از آن که اوایل ماه جاری، سردبیر یک سایت اقتصادی به دنبال اظهارات خود درباره حمید رسایی از جریمه ۲۴میلیون تومانی و تبعید یک‌ساله به تربت‌‌جام خبر داد، جلیل رحیمی جهان آبادی، موضع‌گیری عجیبی در اکانت توییتری خود اتخاذ کرد که در فضای مجازی نیز خبرساز شد.

نماینده تربت جام در صفحه توییتری خود نوشت: « مشخص شد تا الان‌ ما مجرم و در تبعید بودیم. ترجیح می‌دهیم تا آخر عمر در تبعید باشیم اما همفکر امثال رسایی نباشیم‌…»

رحیمی جهان آبادی همچنین در واکنش به پیام های مخاطبان صفحه خود نوشت: «شما ارزشی‌ها رای تون را بدید آدم هایی مثل خود شما. افتخار من، گرفتن رای از مردم با شرف و با ایمان و آگاه تربت جام و تایباد و باخزر و صالح آباد است که شما ارزشی‌ها را شلغم هم حساب نمی‌کنند»!

نماینده تربت جام در ادامه اظهارات خود با ادبیاتی نادرست نوشت: «ارزش پهن روستای ما از شماها بیشتره. حداقل به‌عنوان کود برای گیاهان مفیده. فایده شماها چیه جز تخریب و توهین و آسیب به منافع‌ملی.»

رحیمی جهان آبادی همچنین در پاسخ به تعدادی از پیام های انتقادی مخاطبان صفحه توییتری اش در اظهاراتی عجیب نوشت: «مشکل از ماست که هر چه شما ارزشی‌‌نماها گفتید و هر چه بر سر مردم و کشورمان آوردید سکوت کردیم و حرمت قائل شدیم. من رسماً از شلغم عذرخواهی می‌کنم. چون شلغم خواص مفیدی دارد و شما ارزشی‌نماها بی‌خاصیت‌ترین موجودات عالمید و کارتان هتاکی و تخریب و افراط و فاتحه‌خواندن به منافع و امنیت‌ملی است.»

او البته در پیام های دیگری با ادبیاتی شبیه به مخالفان نظام نوشته است: «برای ایجاد پروفایل جعلی و چرند نوشتن، هفته‌ای چند ساندیس باهات حساب می‌کنند؟»