شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#حمله تروریستی#وزیر کشور#حرم شاهچراغ

بررسی ابعاد امنیتی حمله تروریستی به حرم شاهچراغ با حضور وزیر کشور

بررسی ابعاد امنیتی حمله تروریستی به حرم شاهچراغ با حضور وزیر کشور

تسنیم نوشت:سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس، گفت: ابعاد امنیتی حمله تروریستی به حرم احمد بن موسی علیه السلام (شاهچراغ) با حضور وزیر کشور و استاندار فارس و سایر مسئولان دستگاه های اجرایی و امنیتی مورد بررسی قرار گرفت.

ولی الله بیاتی سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز (یکشنبه، ۲۹مرداد ماه) کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، گفت: ابعاد امنیتی حمله تروریستی به حرم احمد بن موسی علیه السلام (شاهچراغ) با حضور وزیر کشور و استاندار فارس و سایر مسئولان دستگاه های اجرایی و امنیتی مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات استاندار فارس و تشریح جزئیات این حادثه تروریستی، تصریح کرد: مطابق گفته استاندار استان فارس با توجه به امکاناتی که در اختیار تروریست ها بوده، امکان خسارت بیشتر وجود داشته اما با رشادت نیروهای حراستی این مهم خنثی شده است. همچنین در ادامه نمایندگان دستگاه های امنیتی و اعضای کمیسیون اقدامات قبل و بعد از این حادثه را مطرح کردند.

وی در ادامه با اشاره به اظهارات وزیر کشور در خصوص این حادثه، تصریح کرد: کنترل جمعیت و اتباع در کشور و همچنین تامین اعتبار لازم برای اقدامات امنیتی در اماکن مذهبی، دو مسئله ای بود که وحیدی از انها به عنوان مشکل در این خصوص مطرح کرد که باید برای رفع آنها اقدام شود.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در پایان این جلسه رییس کمیسیون نکاتی را مطرح و نهایتا مقرر شد طرح ساماندهی اتباع خارجی در دستور کار صحن کمیسیون قرار بگیرد؛ همچنین نیروی انتظامی در خصوص اتفاقات اخیر تمهیدات لازم را اتخاذ و نهایتا منابع لازم در خصوص تامین امنیت پیش بینی شود.


۲۷۲۲۰