شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کربلا#قطار#خبری#فروش#بلیت#قطار#تهران-#کربلا#نیست

خبری از فروش بلیت قطار تهران- کربلا نیست

خبری از فروش بلیت قطار تهران- کربلا نیست

درحالی قرار بود فروش بلیت قطار ترکیبی تهران ـ کربلا از ساعت ۱۰ صبح امروز آغاز شود که این وعده مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران محقق نشده است.

مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران ۲ روز قبل ۲۷ مردادماه از آغاز فروش بلیت قطار ترکیبی کربلا از یکشنبه آینده (‌امروز) خبر داد و افزود: فروش بلیت قطارهای کربلا از ساعت ۱۰ صبح یکشنبه ۲۹ مرداد به‌صورت اینترنتی انجام می‌شود.

وی با اشاره به راه‌اندازی قطار فوق‌العاده مستقیم از مبدأ شهرهای زاهدان، کرمان و یزد به مقصد خرمشهر، افزود: همچنین در مسیر ساری ـ کرمانشاه نیز برای نخستین بار قطار سیر می‌کند، ضمن این‌که از مشهد به مقاصد کرمانشاه و خرمشهر نیز ظرفیت‌ قطارها را ۲ برابر کرده‌ایم.

وی با یادآوری هماهنگی با طرف عراقی برای راه‌اندازی قطار ترکیبی کربلا، گفت: قطار کربلا ۴ستاره است که زائران را از تهران به شلمچه منتقل می‌کند و ۳۰ کیلومتر فاصله بین شلمچه تا بصره با ناوگان جاده‌ای طی می‌شود، در بصره نیز زائران اربعین دوباره با قطار به کربلا منتقل می‌شوند.

مدیرعامل راه‌آهن قیمت بلیت قطار ترکیبی تهران ـ کربلا را ۹۶۰ هزار تا ۱.۴ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: نرخ بلیت قطار تهران ـ خرمشهر نیز ۳۹۰ هزار تومان است.

این در حالی است که به‌خلاف وعده مدیرعامل راه‌آهن تا این لحظه (۱۳: ۳۵) پیش‌فروش بلیت قطارهای اربعین آغاز نشده است. در سایت "راه پرواز" راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران که قرار است بلیت قطارهای کربلا عرضه کند فعلاً خبری از فروش نیست.