شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#خودرو

شلیک‌های پیاپی اراذل و اوباش به شهروندان گرگانی + ۱ کشته و ۲ مجروح

بررسی‌ها نشان می‌دهد ۲ نفر از سرنشینان یک دستگاه خودرو با سلاح کلت کمری به سمت ۳ نفر از شهروندان تیراندازی کردند.

به گزارش«اطلاعات آنلانی»، سرهنگ علی تجری فرمانده انتظامی گرگان تیراندازی در یکی از معابر این شهر و کشته و مجروح شدن چند نفر از شهروندان در این حادثه را تأیید کرد.

وی امروز یک‌شنبه ۲۹ مردادماه ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران به تشریح جزئیات این حادثه پرداخت و اظهار کرد: ساعتی قبل در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به تیراندازی در یکی از معابر شهر گرگان، مأموران انتظامی به محل مذکور اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه در کوچه روزبه گرگان رخ داد، ادامه داد: مسئولیت بررسی موضوع به مأموران انتظامی کلانتری ۱۳ سپرده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان با اشاره به جزئیات این درگیری خونین، خاطرنشان کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد ۲ نفر از سرنشینان یک دستگاه خودرو با سلاح کلت کمری به سمت ۳ نفر از شهروندان تیراندازی کردند.

وی با تأکید بر اینکه متأسفانه در این حادثه مردی ۴۹ ساله به قتل رسید، تصریح کرد: ۲ نفر دیگر از شهروندان در این حادثه مجروح که توسط نیروهای امدادی به یک از بیمارستان‌های شهرستان گرگان منتقل شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری عاملان این تیراندازی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد، اضافه کرد: تحقیقات اولیه پلیس نشان می‌دهد که علت این عمل مجرمانه اختلافات شخصی بوده است.

وی برخورد پلیس با هرگونه ناهنجاری و قدرت نمایی اراذل و اوباش یا هر منکری که بخواهد آرامش و امنیت جامعه را برهم زند را قاطعانه دانست و افزود: هر چیزی که باعث رعب و وحشت مردم شود خط قرمز نیروی انتظامی بوده و با آن برخورد شدید خواهند کرد.