شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#دوشنبه#هوای تهران

پیش‌بینی هوای تهران طی پنج روز آینده/ افزایش تدریجی دما از دوشنبه

پیش‌بینی هوای تهران طی پنج روز آینده/ افزایش تدریجی دما از دوشنبه

ایسنا نوشت: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود و افزایش تدریجی دمای تهران از دوشنبه (۳۰ مردادماه) دور از انتظار نیست.

بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد و گاهی افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

از امروز تا دوشنبه (۲۸ تا ۳۰ مردادماه) با گذر امواج ضعیفی از شمال استان در ارتفاعات در بعضی ساعات به‌ویژه بعد از ظهر و شب افزایش ابر، گاهی رگبار باران با احتمال رعد و برق دور از انتظار نیست.

در ساعات بعد از ظهر امروز تا سه شنبه (۲۸ تا ۳۱ مردادماه) گاهی وزش باد نسبتا شدید تا شدید در نواحی غربی و جنوبی استان موجب خیزش موقت گرد و خاک و کاهش نسبی کیفیت هوا می‌شود.

از روز دوشنبه روند افزایش تدریجی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۳۹ درجه سانتیگراد گرمترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۲۹ مرداد ‌ماه) قسمتی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد و طی ‌ دوشنبه (۳۰ مردادماه)قسمتی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

۴۷۲۳۶