شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا#جمعه#هواپیما#امام جمعه

امام جمعه البرز: چرا مردم باید نمازهایشان در هواپیما قضا شود / آمریکا دچار افول شده / با رسانه های زرد که به صورت اسلام چنگ می زنند برخورد شود

امام جمعه البرز: چرا مردم باید نمازهایشان در هواپیما قضا شود / آمریکا دچار افول شده / با رسانه های زرد که به صورت اسلام چنگ می زنند برخورد شود

ایسنا نوشت:سید محمد مهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج: رسانه های زرد در زمین دشمن بازی می کنند. دستگاه های متولی بیدار شوند و اقدامی راجع به این زرد نویس ها داشته باشند که تا فرصت پیدا می کنند یک چنگی به صورت اسلام و انقلاب می اندازند

سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه ۲۷ مرداد ماه کرج با بیان اینکه دشمن به دنبال ناامید کردن مردم است؛ گفت: بنابراین مقابله با هر حرکتی که روحیه ناامیدی درجامعه به وجود آورد برهمگان وظیفه است.

امام جمعه کرج ادامه داد: امروز آمریکا افول کرده و ناچار است صدایی در بیاورد، در حالی که همین آمریکا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی چنگ و دندان نشان می داد و امروز حاضر بر میز مذاکره شده است. انقلاب اسلامی ترس را به جان دشمنان منطقه انداخته و دیدیم که انقلاب اسلامی بدون اموالی که توسط دشمنان بلوکه شده بود به رغم تحریم ها توانسته بازدارندگی دفاعی خود را حفظ و اقتدار ملی و سیاسی داشته باشد.

آیت الله حسینی همدانی در ادامه با اشاره به فرمایشات بنیانگدار جمهوری اسلامی در خصوص اهمیت وجود سپاه گفت: رشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جلوی وقوع ۲۸ مرداد ماه‌ها را گرفت و ما هر هفته فریاد مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسراییل و مرگ بر انگلیس را سرخواهیم داد . سپاه بزرگترین سازمان ضد تروریستی است که با گذشت چهار دهه از عمر بابرکت انقلاب اسلامی توانسته ایم به انواع تجهیزات دفاعی و نظامی دست یابیم.

امام جمعه کرج در بخش دیگری از خطبه‌های امروز با اشاره به روز مساجد گفت: بخشی از کارهای مساجد خدمات اجتماعی و رسیدگی به گرفتارهای مردم محله است. بنابراین باید از ظرفیت نیروهای جهادی و مساوات برای این مهم هرچه بیشتر بهره برد. مسجد متعلق به همه و محل پرورش انسان های مومن و انقلابی، پایگاه اخوت و مواسات است. اگر مساجد خلوت شود مصلی ها خلوت می شود بنابراین این مهم را باید هرچه بیشترمورد توجه قرار داد.

امام جمعه کرج در ادامه به رسانه های زرد اشاره کرد که در زمین دشمن بازی می کنند و ادامه داد: دستگاه های متولی بیدار شوند و اقدامی راجع به این زرد نویس ها داشته باشند که تا فرصت پیدا می کنند یک چنگی به صورت اسلام و انقلاب می اندازند.

وی افزود: از رسانه ملی هم که اخیرا بیانیه دادند تشکر می شود و باید گفت که از اصول خود دست برندارید حتما این نکته را درنظر داشته باشید که به اسم اختلاف سلیقه دراجرای سند تحولی خدشه وارد نشود .

امام جمعه کرج در پایان با طرح سوال از وزیر راه و شهرسازی و انتقاد از برنامه‌های پایانه‌های مسافرتی، گفت: چرا که در این برنامه ریزی به مساله نماز اهمیتی داده نمی‌شود. زمان حرکت قطارها سر ظهر است یا عده‌ای در هواپیماها نمازشان قضا می‌شود. باید گفت برنامه ریزی در دست شما باشد و دوستان به احکام دین توجه داشته و ملزم باشند

۲۱۶۲۱۷