شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا#جمعه#امام جمعه#جدید#اردبیل

امام جمعه اردبیل: آخوند قبطی گفته بود داعشی ها «سگ های محمد» هستند می‌گویم اشتباه کردی؛ این‌ها سگ‌های هار آمریکا هستند

امام جمعه اردبیل:  آخوند قبطی گفته بود داعشی ها «سگ های محمد» هستند می‌گویم اشتباه کردی؛ این‌ها سگ‌های هار آمریکا هستند

ایسنا نوشت:نماینده ولی فقیه در استان اردبیل ضمن اشاره به برگزاری کنگره ۳۴۰۰ شهید استان گفت: ترور، فحش و اهانت نشان ضعف دشمنان جمهوری اسلامی است و شهدا قطب نمای طریق و الگوی موفق و آرمانی برای نسل جدید هستند.

آیت الله سید حسن عاملی ۲۷ مرداد در خطبه های این هفته نماز جمعه که با حضور پر شور و گسترده نماز گزاران و اقشار مختلف مردم در محل مصلای اردبیل برگزار شد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: مقام معظم رهبری دیروز در دیدار فرماندهان سپاه با ایشان مطالب بسیار نفیس و مهمی ارائه کردند این مطالب به منزله منشور عمل آینده و تبیین هویت انقلاب اسلامی و بیان کامل و کافی از شرارت های دشمن است.

وی افزود: یک فراز از آن شایسته است با آب طلا نوشته شود و نصب العین تمام مسئولین باشد من این فراز را کابوس بزرگ برای دشمنان می دانم ایشان در این فراز فرموند: وظیفه‌مان امروز کار جهادی مسئولان است؛ این دیگر مربوط به سپاه نیست، همه‌ی مسئولان کشور امروز موظفند کار جهادی کنند، شبانه‌روزی کار کنند، خستگی نشناسند. ما فصل مشبعی را حرکت کردیم. این سربالایی، این شیب تند را عبور کردیم، به قله‌ها نزدیک شدیم. نباید خسته بشویم. امروز روز خسته شدن نیست، روز ناامید شدن نیست. امروز روز شوق است، روز امید است، روز حرکت است. مسئولین کشور در بخشهای مختلف باید با این روحیه حرکت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با اشاره به حادثه اخیر تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ خاطر نشان کرد: ما از دستگاه قضایی و با دولت محترم در برخورد با این گونه جنایات شنیع انتظار خاص یا گلایه داریم. در انفجار سال گذشته شاهچراغ معلوم شد تروریست اصلی پاسپورت خود را از یکی از کشورهای همسایه ما که اسرائیل آنجا حضور جدی دارد گرفته بود چرا این موضوع پیگیری نشد؟ اگر دولت نمی‌خواهد به این امور وارد شود خانواده‌های داغدار می‌توانستند با نهادهای بین‌المللی مکاتبه کنند شکایت کنند تا کشور خاطی جوابگو باشد.

وی اضافه کرد: اخیراً چند انفجار در منطقه خاورمیانه رخ داده و همه را داعش به عهده گرفته است چند سال پیش رئیس قبطی‌ها بعد از انفجار کلیسای قبطی‌ها در مصر توسط داعشی‌ها اظهار کرد این‌ها سگ‌های محمد هستند و فیلمی هم به نام “سگ‌های محمد” منتشر کردند ولی من به آن آخوند قبطی می‌گویم اشتباه کردی این‌ها سگ‌های هار آمریکا هستند. آمریکا هر وقت چراغ سبز می‌دهد به جان مردم بی‌گناه می‌افتند و حمام خون به راه می‌اندازند.

۲۱۶۲۱۷