شهر خبر

تاکید جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی به همگرایی احزاب سیاسی

تاکید جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی به همگرایی احزاب سیاسی

ایرنا نوشت:جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در بیانیه انتخاباتی خود که با حضور رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد، بر وحدت و همگرایی احزاب سیاسی تاکید کردند.

نهصد و سی و یکمین نشست شورای مرکزی و دبیران استانی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با حضور غلامعلی حداد عادل، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، حبیب الله بور بور، دبیرکل این جمعیت، عبدالحسین روح الامینی، نماینده مجلس و معاونت احزاب شورای ائتلاف برگزار شد.

در پایان این نشست بیانیه‌ای صادر شد که در آن آمده است: انتخابات از یک طرف مهمترین مولفه تقویت و تجلی جمهوریت نظام و از طرف دیگر مهمترین ابزار اعمال دخالت مردم در تعیین سرنوشت خود است و تحقق بخشیدن به ۴ راهبرد اساسی ابلاغی رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال یعنی مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت انتخاباتی موجبات سربلندی و عزت ملت ایران، در برابر دیدگان جهانیان خواهد شد.

این بیانیه می‌افزاید: انتخابات در ایران اسلامی یکی از مردمی ترین انتخابات در تمام دنیاست. جمهوری اسلامی مشارکت مردم در انتخاب سرنوشت خود را هدف اصلی خود دانسته و تاکنون فارغ از اینکه چه جریان و گفتمانی برنده نهایی باشد انتخابات را برگزار کرده است، به عنوان نمونه می توان به انتخابات سال۷۶، ۸۴ و سال ۹۲ اشاره کرد که برنده انتخابات همسو با مجریان انتخابات نبوده اند.

این تشکل سیاسی خاطر نشان کرد: در این دوره هماهنگی نیروهای انقلاب در قوای سه گانه برکات بسیاری از جمله شکست دشمنان در فتنه سال گذشته، همت مضاعف در کاهش مشکلات اقتصادی و سیاسی کشور داشته است که همین مساله دشمنان خارجی و پیاده نظام داخلی آنان را برآشفته کرده و از هر فرصتی برای ایجاد شکاف در بدنه جبهه انقلاب استفاده خواهند کرد لذا می طلبد جبهه انقلاب بیش از پیش به وحدت و همگرایی حول اصول اصلی انقلاب همت گمارند و از اختلاف و چند دستگی پرهیز کنند.

جمعیت وفادار انقلاب اسلامی یادآورد شد: برخی جریانات سیاسی و خواص از گذشته عبرت نگرفته اند و همچنان از بی اعتنایی به منافع ملی ابایی ندارند و همسو با دشمنان انقلاب اسلامی سعی در ناامید کردن مردم از صندوق رای را دارند این رفتار در حالیست که خود آنان از مسیر انتخابات های گذشته به قدرت رسیده اند، به آنان توصیه می کنیم این مسیری که در پیش گرفته اید جز پشیمانی و رسوایی در برابر ملت ایران نتیجه ای برای شما نخواهد داشت.

آنان در بیانیه خود تاکید کردند: عملکرد بسیار ضعیف مسوولین در دهه نود و برجامیزه کردن اقتصاد کشور ضربات جبران ناپدیری را به رفاه و معیشت مردم وارد کرده است که همین مساله می طلبد دولت و مجلس با تمام توان به جبران این عقب ماندگانی همت گمارند چرا که رفع مشکلات معیشتی مردم تاثیر بسیاری در امیدوار کردن آنان نسبت به صندوق رای خواهد داشت.

جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در ادامه افزوده است: جریانات سیاسی وظیفه دارند افراد با ایمان، شجاع، کارآمد، وظیفه‌شناس ،پرانگیزه، وفادار به اسلام، مردم، انقلاب و کشور، سرسخت در مقابل دشمنان و دل نبسته به دنیا و مطامع مالی، را برای ورود به مجلس به مردم معرفی کنند.