شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ارتش#پدافند هوایی

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش

دستاوردهای پدافند هوایی ارتش در میدان رزم و در شرایط ویژه رونمایی می‌شود

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، گفت: روز به روز در حال پیشرفت هستیم و بسیاری از دستاوردهای پدافند هوایی ارتش در میدان رزم رونمایی می شود.

دستاوردهای پدافند هوایی ارتش در میدان رزم و در شرایط ویژه رونمایی می‌شود
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۷ ۱۳:۳۰:۰۰
اعتمادآنلاین |

امیرسرتیپ علیرضا صباحی فرد، در جمع فرماندهان و دانشجویان دانشگاه پدافند در اردوگاه کوهستانی امام زاده هاشم، با تشریح برخی از دستاوردهای این نیرو اظهار داشت: بسیاری از دستاوردهای پدافند در میدان رزم و در شرایط ویژه رونمایی می شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش وی با تاکید بر اینکه امروز مجموعه نیروهای مسلح بویژه پدافند هوایی ارتش در حوزه پرنده های بدون سرنشین در تراز جهانی قرار دارد، افزود: اقتدار و پیشرفت روزافزون پدافند هوایی، دشمنان را دچار سردرگمی کرده است.

امیرسرتیپ صباحی فرد، خاطرنشان کرد: پدافند هوایی در زمینه ارتقای سامانه های راداری و موشکی، رشد چشمگیری داشته و روز به روز در حال پیشرفت است. پیشرفت در زمینه علوم پدافندی منجر به امنیت پایدار و قدرت بازدارندگی بالایی برای کشور و نظام اسلامی شده است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، تصریح کرد: با تلاش متخصصان و مهندسان متعهد و با دانش در حوزه دستاوردهای بومی پدافند هوایی به خودکفایی رسیده ایم.