شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#وزارت ورزش#مجموعه#ساحلی

اضافه شدن 4 رشته به زیر مجموعه فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی

اضافه شدن 4 رشته  به زیر مجموعه فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی

طبق ابلاغ معاونت توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، ۴ رشته به رشته های رسمی این فدراسیون اضافه شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی؛ دکتر رضا شجیع سرپرست فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی ضمن بیان این مطلب گفت:پس از درخواست برخی رشته های دریایی و ساحلی برای فعالیت در زیر مجموعه فدراسیون و مکاتبات انجام شده با وزارت ورزش و جوانان، سرانجام طی ابلاغیه معاونت محترم ورزش توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، ۴ رشته به زیر مجموعه این فدراسیون تازه تأسیس اضافه شدند.

وی خاطر نشان کرد: رشته های ورزشی پاراسل، سندبوردینگ (اسکی روی شن)، پیاده روی در آب و رشته کستینگ (ذیل انجمن ماهیگیری) از این پس در قالب ساختار "کمیته" به عنوان رشته های جدید این فدراسیون و طبق اساسنامه آن فعالیت خواهند کرد.

شجیع ابراز داشت:سیاست کلی ما افزایش انجمن ها و یا رشته ها نیست، بلکه گردآوری رشته هایی است که دارای ماهیت دریایی و ساحلی هستند و به رغم محدویت های مالی در حد توان از این رشته ها و انجمن های زیر مجموعه حمایت خواهیم کرد.
سرپرست فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی در خاتمه خاطر نشان کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از ظرفیت دریاها و تبدیل این ظرفیت به فرهنگ عمومی، همایشی ملی تحت عنوان "اقتصاد ورزشی دریا محور " با همکاری دانشکده اقتصاد دانشگاه امام صادق (ع) طراحی شده که با حضور صاحب نظران حوزه اقتصاد ورزشی و اقتصاد دریا در ماه های شهریور و مهر ماه برگزار خواهد شد تا بتوانیم از زوایای مختلف ضمن آشنایی با ظرفیت های تجاری، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی _تفریحی دریا و سواحل، زمینه شناسایی و معرفی هر چه بهتر ورزش های دریایی در زمینه های اقتصادی و گردشگری کشور را فراهم کنیم.

شایان ذکر است این همایش طی دو روز یعنی چهارم شهریورماه در جزیره کیش و هشتم مهرماه در محل دانشکده اقتصاد دانشگاه امام صادق (ع) برگزار خواهد شد.

257 251