شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بارسلونا#توپ طلا#اینتر

مسی: به توپ طلا اهمیتی نمی‌دهم/نمی‌خواستم از بارسلونا جدا شوم

مسی: به توپ طلا اهمیتی نمی‌دهم/نمی‌خواستم از بارسلونا جدا شوم

فوق‌ستاره آرژانتینی اینتر میامی می‌گوید از پیوستنش به این تیم آمریکایی بسیار خوشحال و راضی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ لیونل مسی، فوق‌ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال در کنفرانسی مطبوعاتی درباره احتمال بردن توپ طلا، ترک بارسلونا و پیوستن به پاری سن ژرمن و حضورش در اینتر میامی صحبت کرده است.

ستاره سابق باشگاه بارسلونا در کنفرانس خبری‌اش گفت که ترک بارسلونا و پیوستن به پاری سن ژرمن خواسته او نبوده و این یک تصمیم سریع و بدون برنامه‌ریزی بوده است:

«رفتن از بارسلونا و پیوستن به پاریس سخت بود اما ترک پاری سن ژرمن و رفتن به اینتر میامی به کلی فرق داشت... من الان خوشحالم. تصمیم گرفتم به اینجا (آمریکا) بیایم تا از فوتبال لذت ببرم.

آمدن به اینتر میامی یک تصمیم خانوادگی بود، من فقط می‌خواهم فوتبال بازی کنم. به همین دلیل این مکان را انتخاب کردم و از تصمیمم بسیار راضی هستم. نه تنها برای ورزش، بلکه برای روز به روز حضورم در میامی خیلی خوشحال و راضیم.

تیم های آمریکایی نشان داده‌اند که می‌توانند در سطح بسیار بالایی بازی کنند و می‌توانند با تیم‌های مکزیکی رقابت کنند.

برنده شدن توپ طلا امسال؟ این بزرگترین جایزه در سطح فردی است، اما من اهمیتی به آن نمی‌دهم. آنچه مهم است دستاورد جمعی است. اگر توپ طلا را ببرم، عالی است. اگر نه، جای نگرانی نیست. من موفقیت جمعی را ترجیح می‌دهم.

من قبلاً در فوتبال پیروز شده‌ام و به همه چیز رسیده‌ام و حالا فقط می‌خواهم از این لحظات لذت ببرم. مهم‌ترین چیزی که در دوران حرفه‌ایم برنده شدم، جام جهانی بود. بعد از آن دیگر هیچ چیز برایم اهمیتی ندارد. بردن جام جهانی بزرگترین آرزوی من بود.

پیوستن به پاری سن ژرمن هرگز برنامه‌ریزی نشده بود. من نمی‌خواستم بارسلونا را ترک کنم. این یک تصمیم سریع بود.»

257 251