شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#جزایر#نیروهای مسلح

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح: مالکیت ایران بر جزایر سه‌گانه ابدی است

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح: مالکیت ایران بر جزایر سه‌گانه ابدی است

فارس نوشت:رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: سخنان مضحک و خنده‌دار از سوی دشمنان ایران اسلامی که بر سر مالکیت این جزایر شنیده می‌شود، پوچ و بی اثر است و دست ناپاک و متجاوز به خاک وطن را قطع می‌کنیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح و هیات همراه عصر امروز بصورت سرزده از جزیره استراتژیک ابوموسی بازدید کرد. وی در بدو ورود مورد استقبال مردم و مسؤولین این شهرستان قرار گرفت و با حضور در گلزار شهدای گمنام ابوموسی با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

حجت‌الاسلام پورخاقان در حاشیه این بازدید ضمن خدا قوت به مردم شریف ابوموسی با اشاره به مالکیت ابدی جمهوری اسلامی بر جزایر سه گانه ابوموسی، تنب بزرگ و کوچک اظهار داشت: این جزایر نگینی درخشان در خیلج فارس و ایران زمین هستند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح: مالکیت ایران بر جزایر سه‌گانه ابدی است

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با قدردانی و تشکر از مردم خوب و خونگرم این جزیره و تمامی عزیزانی که برای حفظ و حراست و آبادانی این جزایر با شرایط آب وهوای گرم و شرجی منطقه در حال جهاد و تلاش هستند، تصریح کرد: سخنان مضحک و خنده دار از سوی دشمنان ایران اسلامی که بر سر مالکیت این جزایر شنیده می شود پوچ و بی اثر است و دست ناپاک و متجاوز به خاک وطن را قطع می‌کنیم.

وی افزود: از زمان ورود اسلام تا امروز اگر تاریخ را بررسی کنیم این سرزمین کهن همیشه متعلق به ایران عزیز و جمهوری اسلامی بوده و هست و خواهد بود.

وی در پایان با اشاره به خونگرمی و صلح دوستی مردم ایران گفت: هر کشوری و حکومتی بیرون از این خاک بخواهد نگاهی مالکانه و چپ به خاک وطن ما بیندازد، دست دشمنان این خاک و آب را قاطعانه قطع خواهیم نمود و هیچ اجازه‌ای به یاوه‌گویان و یاوه سرایان نخواهیم داد تا به گزاف در مورد خاک ایران سخنی بر زبان بیاورند.

۲۱۶۲۲۰